Wat vind jij belangrijk bij een energieleverancier?

  • 3 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 441 keer bekeken

Wij kunnen natuurlijk genoeg redenen bedenken waarom je je moet aansluiten bij Qurrent. Maar wat zijn voor jou de redenen? Wij horen graag wat jij nu belangrijk vindt bij een energieleverancier.

En wellicht levert het inspiratie op om nieuwe vriendenkortingen aan te trekken! 😉

8 reacties

Hoi RGM, hoe hadden jullie dat technisch ingeregeld? Iedere medewerker een eigen telefoonnummer?

Grt

Daniel
De hoofdreden dat we Qurrent hebben gekozen is de levering van 'groene' stroom met prijs op de tweede plaats.

De eerste reactie is wel interessant; waarom zou je een vaste contactpersoon bij Qurrent willen hebben? Als je contact hebt met je energieleverancier dan heb je óf een betalingsprobleem of je bent het niet eens mee over de eindafrekening. En wellicht nog een vraagje over de Qbox maar dan houdt het volgens mij wel op?

PS met mijn opmerking doel ik op contact met Qurrent in het algemeen, niet op jou :)


Hi winnieandbuzz,

Dat is natuurlijk ook helemaal waar. Maar mocht er dan toch iets aan de hand zijn waar je een aantal keer contact over moet hebben dan is het wel zo handig om dezelfde persoon te spreken? Maar dit zou opgelost kunnen worden met goede terugbelafspraken.

Dank WinnieandBuzz & RGM voor het meedenken.
Wat ik belangrijk vind is een vast contact persoon, iemand die na een tijdje je situatie een beetje kent en meedenkt.
Nu heb ik bij een groot telefoonbedrijf gewerkt en daar had alleen onze afdeling al 7 miljoen (zakelijke) klanten, toch is het mogelijk om vast contact persoon te zijn als je de klanten in regio's verdeeld.
En tenslotte klagen ze niet alle 7 miljoen tegelijk (al leek het daar soms wel op) ;)



Wat goed dat je met ons mee denkt, RGM! Blijf dat ook vooral doen.

Wij leiden al onze klantenservice medewerkers op met dezelfde kennis, zodat iedereen elkaar kan helpen.

Wat was de reden dat het bij je vorige werkgever op deze manier ging?

Groetjes,
Lara Nederveen
Badge +5
Wat ik belangrijk vind is een vast contact persoon, iemand die na een tijdje je situatie een beetje kent en meedenkt.
Nu heb ik bij een groot telefoonbedrijf gewerkt en daar had alleen onze afdeling al 7 miljoen (zakelijke) klanten, toch is het mogelijk om vast contact persoon te zijn als je de klanten in regio's verdeeld.
En tenslotte klagen ze niet alle 7 miljoen tegelijk (al leek het daar soms wel op) 😉
Badge +5
Structuur, service en snelheid, dat was de voornaamste reden.
Onze Klanten stelden het erg op prijs.
Op een gegeven moment ken je elkaar een beetje en ga je ook wat informeler met elkaar om, bovendien kon je (in mijn geval) vaak
Brabants praten tegen elkaar. Het Ons kent Ons gevoel komt dan om de hoek kijken.
Badge +5
Als de klant via de frontdesk binnenkwam werd hij doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. (ging ook wel eens mis)
Maar je kon als klant ook je postcode ingeven en dan kwam je direct op de juiste afdeling terecht.
Badge
De hoofdreden dat we Qurrent hebben gekozen is de levering van 'groene' stroom met prijs op de tweede plaats.

De eerste reactie is wel interessant; waarom zou je een vaste contactpersoon bij Qurrent willen hebben? Als je contact hebt met je energieleverancier dan heb je óf een betalingsprobleem of je bent het niet eens mee over de eindafrekening. En wellicht nog een vraagje over de Qbox maar dan houdt het volgens mij wel op?

PS met mijn opmerking doel ik op contact met Qurrent in het algemeen, niet op jou 🙂
Reputatie 1
Badge +3
Wat ik belangrijk vind is een vast contact persoon, iemand die na een tijdje je situatie een beetje kent en meedenkt.
Nu heb ik bij een groot telefoonbedrijf gewerkt en daar had alleen onze afdeling al 7 miljoen (zakelijke) klanten, toch is het mogelijk om vast contact persoon te zijn als je de klanten in regio's verdeeld.
En tenslotte klagen ze niet alle 7 miljoen tegelijk (al leek het daar soms wel op) ;)


dat vind ik idd ook wel een goeie.. dan hoef je niet elke x als je een ander spreekt/mailt je hele verhaal opnieuw uit te leggen...
ik heb op dit moment bijv. een probleem met mijn telefonie provider en elke x leest iemand anders de mail niet compleet door maar alleen het begin en krijg je dus diverse keren dezelfde vraag.. en als je dan al iemand hebt die een x verder leest dan krijg je dus de volgende x weer een antwoord van iemand anders die de mail dus weer niet helemaal leest en kan je weer overnieuw beginnen.. erg storend... en als je dan er "ter attentie van ....." bij zet weet je zeker dat diegene hem NIET leest... 😛

Reageer