Community Feedback

Hoi!
Wat een mooie en leuke community. Erg leuk dat de directeur ook meteen actief was. Belangrijk positief signaal voor zowel klanten als medewerkers.

Een paar puntjes feedback:

- Ik wil liken! 🙂 Graag zou ik mijn waardering willen laten blijken voor een topic of reactie, maar ik zie nergens een duimpje omhoog of hartje
- Hoe blijf ik in de community? Het hele hoofdmenu gaat terug naar de corporate website, weg uit de community. Daarna kan ik alleen maar met een link helemaal onderaan weer terug naar de community. Misschien de makkelijkste oplossing: voeg de community toe aan het hoofdmenu

Veel succes verder!

Groet,

Guido

PS. Ik heb jullie community ook opgenomen in het overzicht van klant-communities op https://community.cmnl.nl/items/qurrent-energie-community

3 reacties

Hoi!
Wat een mooie en leuke community. Erg leuk dat de directeur ook meteen actief was. Belangrijk positief signaal voor zowel klanten als medewerkers.

Een paar puntjes feedback:

- Ik wil liken! 🙂 Graag zou ik mijn waardering willen laten blijken voor een topic of reactie, maar ik zie nergens een duimpje omhoog of hartje
- Hoe blijf ik in de community? Het hele hoofdmenu gaat terug naar de corporate website, weg uit de community. Daarna kan ik alleen maar met een link helemaal onderaan weer terug naar de community. Misschien de makkelijkste oplossing: voeg de community toe aan het hoofdmenu

Veel succes verder!

Groet,

Guido

PS. Ik heb jullie community ook opgenomen in het overzicht van klant-communities op https://community.cmnl.nl/items/qurrent-energie-community

Van harte welkom op de community Guido.

Natuurlijk erg bedankt voor het meedenken!

Wij hebben vorige week de optie gekregen om berichten te liken (gebruik het zelf erg graag). Wat gek dat jij die optie nog niet hebt. Niet helemaal eerlijk, zal meteen vragen of ze dit willen instellen voor alle community-leden.

Voor het probleem met de website zal ook zo snel mogelijk een oplossing komen.

Veel succes op de community. Als je nog meer tips of opmerkingen hebt, laat dit dan alstublieft aan ons weten. We hebben hier namelijk erg veel aan.

Groetjes, Lisa
Dank voor je reactie @Lisa . Leuk als de likes gaan werken, dan had ik jouw reactie zeker geliked. Heb ik meteen nog een mogelijkheid ontdekt: @mentions. Dat je iemand kan noemen in een reactie en dat diegene daar dan een notificatie van krijgt. Dat kan erg handig zijn om deelnemers te betrekken bij een discussie en geeft ook een persoonlijke touch. Veel succes met de community!
Badge +3
Graag zou ik in het topic overzicht willen zien wanneer de laatste reactie is geplaatst zodat ik niet een voor een alles langs hoef om te zien of er is gereageerd.

Is eigenlijk nog wel belangrijker dan wanneer het topic is aangemaakt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen