Beantwoord

Gebeld door West Bespaar Coach

• 16 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1627 keer bekeken

ik sta ingeschreven bij het 'bel mij niet register' voor alle categorieen
vanmiddag werd ik gebeld door 'West Bespaar Coach' die aangaf namens Qurrent te bellen ivm een tussentijdse tariefsverlaging. Ik was wat overrompeld, maar ik begreep van de dame dat zij door Qurrent als een soort tussenpersoon zijn ingeschakeld voor deze actie.
Uiteindelijk kreeg ik een voorlopig contract met Greenchoice toegestuurd.
Nu ik daar over nadenk vind ik dit toch een rare gang van zaken.

vraag aan Qurrent: klopt het dat jullie West Bespaar Coach inschakelen voor commerciele acties, en verstrekken jullie daarvoor mijn persoonsgegevens?

vraag aan de community: zijn er andere met een dergelijke ervaring?
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 23 augustus 2018, 15:38

Hoi B.Dik,

Bedankt voor je bericht. Het is mogelijk dat er inderdaad via West Bespaar Coach een aanvraag bij ons binnenkomt. Het verhaal wat jij schetst klinkt echter wel vreemd en het is goed dat je met Greenchoice hebt gebeld om het contract stop te laten zetten.
Je contract loopt tot Oktober 2019 en 3 maanden voor het aflopen van je contract ontvang je van ons een passend verlengaanbod.

Een fijne dag verder!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi B. Dik,

Welkom op onze community! Goed dat je ons hier hebt gevonden.

Dat klinkt als een raar verhaal. Om zeker te weten dat ik het goed begrijp: heb je een akkoord gegeven voor een contract?

Je hebt nog een doorlopend contract bij Qurrent voor een vast tarief, dus dat verhaal van die partij klopt niet.

Groet,
Tomer
ja, ik kreeg per omgaande een contract van Greenchoice. Ik heb direct met Greenchoice gebeld om het contract weer te laten stoppen. Dat is gelukt.
Blijft mijn vraag staan : doet Qurrent zaken met/accepteert zij nieuwe aanvragen van West Bespaar Coach??

groet,Bart
Badge +5
Hoi B.Dik,

Bedankt voor je bericht. Het is mogelijk dat er inderdaad via West Bespaar Coach een aanvraag bij ons binnenkomt. Het verhaal wat jij schetst klinkt echter wel vreemd en het is goed dat je met Greenchoice hebt gebeld om het contract stop te laten zetten.
Je contract loopt tot Oktober 2019 en 3 maanden voor het aflopen van je contract ontvang je van ons een passend verlengaanbod.

Een fijne dag verder!

Groet,
Serena

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen