Vraag

Geen data van diverse dagen en weken beschikbaar.

• 25 april 2019
  • 3 reacties
  • 261 keer bekeken

er zijn van afgelopen weken opeens geen data meer beschikbaar. ook van afgelopen maanden alleen de eerste dag van de maand, verder niet.
hebben anderen ook een data probleem?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @LeonJansen.

Bedankt voor je bericht. We zijn bekend met deze storing.

Momenteel worden in het meterstandenoverzicht geen dagstanden meer getoond. Alleen de eerste dag van de maand is hier nog te zien. Dit is de stand die opgenomen wordt bij maandelijkse uitlezing van de slimme meter in een verbruiks- en kostenoverzicht. Onze IT-afdeling is momenteel aan het uitzoeken waar de storing vandaan komt en probeert dit op te lossen. Zodra de storing is verholpen laat ik of één van mijn collega's dit aan je weten in deze topic.

Groeten,
Julian
Ik mis inderdaad ook de gegevens. Jammer, ik hou altijd mijn verbruik bij, vroeger iedere zaterdag naar de meterkast, nu altijd via de website. Worden de gegevens wel weer aangevuld asjeblieft zodat we gewoon de historische data kunnen blijven inzien ?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @PhilipvanderMark.

Jammer om te horen dat jij ook last van deze storing hebt. Ik heb het gemeld bij onze IT-afdeling en ook gevraagd op welke termijn deze storing verholpen zou kunnen zijn.

Hopelijk kan ik jullie beiden snel berichten over een oplossing van dit probleem.

Groeten,
Julian

Update van moderator Julian 27-5-2019 :

@PhilipvanderMark helaas hebben we in dit geval moeten besluiten dat we het probleem niet meer gaan oplossen. We begrijpen dat dat vervelend is. En we hadden graag ander nieuws gebracht. We moeten, gezien de overname door Greenchoice, soms keuzes maken. We kunnen niet oneindig blijven investeren in de Qurrent omgeving. Dat zou niet duurzaam zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer