Beantwoord

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik als klant niet meer gebeld wordt door verkoper van Qurrent?

• 5 november 2018
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

• Q-starter
  • 0 reacties
wie weet er waarom ik de afgelopen weken om de 4 dagen gebeld word door een callcenter uit naam van Qurrent. Bloed irritant. ik vraag iedere keer of ze mij een mail willen sturen ipv dat onpersoonlijke riedeltje oplezen vanaf een blaadje met ja/nee opties.
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 6 november 2018, 16:00

Hoi @Ron,

Als je inlogt op Mijn Energie kan je onder het kopje "Je profiel" onder voorkeuren aangeven als je niet meer gebeld wil worden. Als je graag een aanbod ontvangt per mail dan hoor ik graag waarvoor de verkopers belden, want daar heb ik geen inzicht in.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Ron,

Als je inlogt op Mijn Energie kan je onder het kopje "Je profiel" onder voorkeuren aangeven als je niet meer gebeld wil worden. Als je graag een aanbod ontvangt per mail dan hoor ik graag waarvoor de verkopers belden, want daar heb ik geen inzicht in.

Groet,

Fokke

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen