Beantwoord

Ik wil mijn termijnbedrag graag aanpassen maar dat lukt niet.

Goedenavond
Ik ben net bij jullie en ik heb een probleem met mijn termijn bedrag .ik heb al jaren een houd kachel en mijn verbruik liegt tussen 40 en 60 euro ik heb dit ook tegen de man gezegd die de contract met mij afgesloten heeft .hij heeft de termijn bedrag op 79 euro vastgelegd da mee was ik niet eens ,en hij zegde dat ik het later via de aap kan veranderen ,dit viel tegen ik kon maar met moeite naar 72 terug gaan en nu is de contract begonnen "van af de 6 december" en ik kan niet veder naar mijn gewenste 64 euro naar beneden .ik krijg een uitkering via de gemeente en elke cent is bij mijn berekent ik kan niet tot februari wachten ,dit was de afsprak niet ! 64 euro is mijn termijn bedrag als u dit voor mij wild regelen dan zal ik het echt wateren , het is al meer dan ik verbruik . Ik hoop u voldoend geïnformeerd te hebben over mijn probleem .

Geacht M.Wenzlow
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 10 december 2018, 15:45

Dag @Manuela1959.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik je termijnbedrag aangepast naar de door jou gewenste € 64,- per maand. Als het goed is heb je hier ook een bevestigingsmail van gekregen.
Wel is het verstandig om met de laatste jaarnota van je vorige leverancier nog even te controleren of dit termijnbedrag ook evenredig is met je verbruik om bijbetalingen op de jaarnota te voorkomen.
Wij helpen je hier uiteraard graag bij. Als je dit graag wilt, stuur dan de meest recente jaarnota van je vorige leverancier op naar vraag@qurrent.nl of neem telefonisch contact met ons op op 088 777 1200.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Dag @Manuela1959.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik je termijnbedrag aangepast naar de door jou gewenste € 64,- per maand. Als het goed is heb je hier ook een bevestigingsmail van gekregen.
Wel is het verstandig om met de laatste jaarnota van je vorige leverancier nog even te controleren of dit termijnbedrag ook evenredig is met je verbruik om bijbetalingen op de jaarnota te voorkomen.
Wij helpen je hier uiteraard graag bij. Als je dit graag wilt, stuur dan de meest recente jaarnota van je vorige leverancier op naar vraag@qurrent.nl of neem telefonisch contact met ons op op 088 777 1200.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen