Vraag

incasso

  • 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 259 keer bekeken

Geachte meneer, mevrouw,

Hierbij wil ik U informeren dat ik gisteren euro 50,22 aan uw incasso kantoor heb betaald, dat heb ik gedaan onder protest.

Op 14 mei heb ik mijn achterstand betaald aan Qurrent, en een dag later, op 15 mei, ontving ik van Tkb "Betalingsachterstand Energiefacturen".

Tkb bleek de afgelopen dagen voor geen enkel argument gevoelig dan het volharden in betalen of anders de deurwaarder.

Bovenstaande vind ik een typisch voorbeeld waarbij betaling en aanmaning elkaar hebben gekruist. Tkb doet gewoon haar werk dus lijkt me niet relevant om hun houding en benadering te bespreken..

Graag hoor ik van U of ik inderdaad terecht ben aangeslagen en gedwongen om deze hoge kosten alsnog te voldoen.

Hoogachtend,

G.A. Janknegt

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Beste @GerritJanknegt,

Dank voor je bericht.

Ik zie inderdaad de achterstallige betaling op 14 mei hebt voldaan. Dit ging echter om een incasso van eind maart. Het moment waarop de brief over de betalingsachterstand werd verstuurd, was dus terecht. Dit staat los van wanneer de betaling daarop is voldaan.

Vriendelijke groet,

Tomer

Reageer