Vraag

Is het nu goed geregeld met de opzegboete?

• 13 juni 2019
  • 3 reacties
  • 251 keer bekeken

Hoi,

Op 30 mei 2019 is mijn overeenkomst met jullie opgezegd in verband met verhuizen. Ik woonde namelijk in een studentenhuis en ik ben daar nu weg. Het was niet mogelijk dat een huisgenootje het contract overnam. Zij zou een nieuw contract met jullie moeten afsluiten, zodat geen boete berekend zou worden. Daarna is echter aangegeven dat omdat jullie samengaan met Greenchoice, zij daar een nieuw contract moest afsluiten. Zij heeft dit inmiddels gedaan en ik vroeg mij nu af hoe dat nu zit met de boete?

Ik heb al een eindnota ontvangen, waarin vermeldt staat dat ik een bedrag terug ontvang. Ik vroeg mij echter af of het nu dan ook al geregeld is met de boete of dat het nieuwe contract van greenchoice opgestuurd moet worden, zodat dit ook daadwerkelijk nagekeken kan worden?

Graag hoor ik van jullie.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Shannon20,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Ik zie dat wij nu nog een opzegvergoeding in rekening hebben gebracht (€150). Deze kunnen we crediteren, hiervoor hebben we wel inderdaad de bevestiging nodig van Greenchoice. Wanneer deze binnen is zullen we de eindnota corrigeren. Dit zal betekenen dat je nog een extra bedrag krijgt uitgekeerd.

Groeten,

Simon
Hoi,

bedankt voor uw snelle reactie.

Waar kan ik het contract dan naar toesturen?

Met vriendelijke groet,
Shannon Boeve
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @Shannon20,

Bedankt voor je bericht.

Het contract kun je toesturen naar vraag@qurrent.nl.

Groeten,

Roufaida

Reageer