Beantwoord

jaarnota

  • 1 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 996 keer bekeken

Ik was benieuwd wanneer ik mijn jaarnota kan verwachten?
icon

Beste antwoord door FAbbas 6 augustus 2019, 11:52

wat een geweldige communicatie!!! Ik moet 5 dagen wachten op de reactie en krijg ik bovenstaande antwoord en daar is niets van klopt

Beste Nike ik adviseer u om beter te u huiswerk te doen en cliënten de juiste informatie te geven
Hieronder het juiste antwoord dat ik op hetzelfde tijd van uw reactie van Qurrent heb gekregen :

Beste F Abbas,

Je hebt het contract voor energielevering door Qurrent op uw adres opgezegd wegens verhuizing.

We gaan de levering van groene stroom op 7-8-2019 stoppen. De levering van gas is niet door ons opgezegd omdat we je geen gas hebben geleverd of omdat de leverancier van de nieuwe bewoner de levering al heeft overgenomen.

Eindnota
Je ontvangt binnen 6 weken een eindnota na het stopzetten van de levering van stroom een eindnota. Deze ontvang je per post en per e-mail. Vergeet je niet om je nieuwe postadres aan ons door te geven?

Jammer dat je weggaat. Mocht je later weer willen bijdragen aan een energieneutraal Nederland, dan ben je altijd van harte welkom!
Kunnen we je ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat voor je klaar en is bereikbaar op 088 777 1200. Je kunt ook zelf op de klantenservicepagina kijken of op de community. Daar staan antwoorden op de veel gestelde vragen.
Met vriendelijke groet,

Qurrent & Greenchoice

Nog succes Niki
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen, bedankt voor je bericht! Wij gaan aan de slag met de nota per 31 augustus, omdat je per die datum overgaat naar Greenchoice. Daarna ontvang je binnen zes weken de laatste nota van ons.
wat een geweldige communicatie!!! Ik moet 5 dagen wachten op de reactie en krijg ik bovenstaande antwoord en daar is niets van klopt

Beste Nike ik adviseer u om beter te u huiswerk te doen en cliënten de juiste informatie te geven
Hieronder het juiste antwoord dat ik op hetzelfde tijd van uw reactie van Qurrent heb gekregen :

Beste F Abbas,

Je hebt het contract voor energielevering door Qurrent op uw adres opgezegd wegens verhuizing.

We gaan de levering van groene stroom op 7-8-2019 stoppen. De levering van gas is niet door ons opgezegd omdat we je geen gas hebben geleverd of omdat de leverancier van de nieuwe bewoner de levering al heeft overgenomen.

Eindnota
Je ontvangt binnen 6 weken een eindnota na het stopzetten van de levering van stroom een eindnota. Deze ontvang je per post en per e-mail. Vergeet je niet om je nieuwe postadres aan ons door te geven?

Jammer dat je weggaat. Mocht je later weer willen bijdragen aan een energieneutraal Nederland, dan ben je altijd van harte welkom!
Kunnen we je ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat voor je klaar en is bereikbaar op 088 777 1200. Je kunt ook zelf op de klantenservicepagina kijken of op de community. Daar staan antwoorden op de veel gestelde vragen.
Met vriendelijke groet,

Qurrent & Greenchoice

Nog succes Niki
Wanneer kan ik mijn jaarnota verwachten? Ja we ziijn al ruim een jaar verder dat ik bij jullie begonnen ben.....................................

Reageer