Beantwoord

Kan ik mijn account opheffen?

• 24 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 242 keer bekeken

Ik wil mijn Qurrent Community account volledig opheffen, en als het even kan, mijn Qurrent account ook. Al mijn gegevens moeten dus verwijderd worden bij Qurrent. Hoe regel ik dit?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 25 oktober 2018, 11:11

Hoi @M.Kr,

Dankjewel voor je bericht!

Je community-account kun je niet volledig verwijderen. Je kunt wel je naam naar anoniem wijzigen, en je e-mailadres naar een niet-bestaand adres. Zo ben je niet meer herleidbaar.

Wat betreft je Qurrent account: je kunt aanvragen om al je klantgegevens te laten verwijderen. Dit doe je door in te loggen op Mijn Energie. Als je dan rechtsboven op 'Mijn Qurrent' klikt, kun je naar de pagina 'Privacy'.
Daar kun je deze aanvraag doen.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @M.Kr,

Dankjewel voor je bericht!

Je community-account kun je niet volledig verwijderen. Je kunt wel je naam naar anoniem wijzigen, en je e-mailadres naar een niet-bestaand adres. Zo ben je niet meer herleidbaar.

Wat betreft je Qurrent account: je kunt aanvragen om al je klantgegevens te laten verwijderen. Dit doe je door in te loggen op Mijn Energie. Als je dan rechtsboven op 'Mijn Qurrent' klikt, kun je naar de pagina 'Privacy'.
Daar kun je deze aanvraag doen.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Dank, maar waar vind ik:
"Je community-account kun je niet volledig verwijderen. Je kunt wel je naam naar anoniem wijzigen, en je e-mailadres naar een niet-bestaand adres. Zo ben je niet meer herleidbaar."
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @M.Kr,

We kunnen wel degelijk je community account opheffen. Alle data die we van je hebben wordt dan verwijderd en alle berichten van jou en waar je in genoemd wordt worden ontraceerbaar geanonimiseerd. We kunnen dan je account niet meer herstellen omdat we niet kunnen herleiden wat bij jou hoorde. Dit alles is conform de privacy wetgeving. Ik vraag je nog even om je akkoord en zal dan de verwijdering in gang zetten, omgekeerd wordt lastig. Zal ik de verwijdering voor je in gang zetten?

Groet,

Fokke

Reageer