Beantwoord

Onderwerp Eind nota 2019

• 15 maart 2019
  • 1 reactie
  • 334 keer bekeken

Indien er staat 07.02.2018 tot en met 07.02.2019 dan is deze dag nog mee gerekend voor de eind berekening ? Dan zou de nieuwe telling moet beginnen van 08.02.2019 t/m 07.02 .2019.
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 15 maart 2019, 16:55

Hoi @M.A.Bernts,

Bedankt voor je bericht.

Mijn collega vertelde mij dat ze al een bericht terug gestuurd had, maar mocht je die gemist hebben zal ik het even herhalen.

Het afleesmoment van de meter voor de jaarnota was 7 maart 00:00. Het is dus tot 7 maart 2019 geweest. Het verbruik wordt van meterstand tot meterstand gerekend. Je zal dus nooit dubbel betalen voor hetzelfde verbruik. Het belangrijkste van de telling zijn dus de meterstanden en niet de dagen waarover deze berekend zijn.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.

Groet, Simon
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @M.A.Bernts,

Bedankt voor je bericht.

Mijn collega vertelde mij dat ze al een bericht terug gestuurd had, maar mocht je die gemist hebben zal ik het even herhalen.

Het afleesmoment van de meter voor de jaarnota was 7 maart 00:00. Het is dus tot 7 maart 2019 geweest. Het verbruik wordt van meterstand tot meterstand gerekend. Je zal dus nooit dubbel betalen voor hetzelfde verbruik. Het belangrijkste van de telling zijn dus de meterstanden en niet de dagen waarover deze berekend zijn.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.

Groet, Simon

Reageer