Vraag

overgang naar Greenchoice en incasso en dashboard.....

• 24 december 2019
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Op 13 december J.l. Ontving ik een mail dat Greenchoice de energieleverantie gaat voortzetten i.p.v. Qurrent. Prima, denk ik want dat was aangekondigd. Maar in dezelfde mail staat ook dat incasso op de 6e van iedere maand gaat plaatsvinden. Huhhhh? Bij Qurrent was dat rond de 25e van de maand. Dat gaat nu dus bijna 3 weken eerder gebeuren. Ik moet dus bijna 3 weken eerder betalen. Dat was niet de afspraak bij de overname want alles zou hetzelfde blijven of beter worden. Denk aan bijv Klantenservice…

ik heb hierover direct een mail gestuurd want dit is niet onder gelijkblijvende voorwaarden. Ik wil dat de voorwaarden van mijn 3 jarig contract bij Qurrent ongewijzigd worden overgenomen.

verder: het verbruiksdashboard is van dermate  slechte kwaliteit dat het soms maanden niet functioneert en dan weer een paar dagen wel. Bij de Klantenservice wist men mij te vertellen dat het Dashboard ook niet meer hersteld gaat worden en dat Greenchoice een goed alternatief heeft. Wanneer komt dat voor mij beschikbaar? Eh… ja, dat gaat nog wel een paar maanden duren voor Uw postcode…

Hoezo blijft de service hetzelfde of wordt beter?

Ik wil graag dat Greenchoice de oude Qurrent voorwaarden voor de looptijd van het contract overneem en het Dashboard herstelt of snel een goed alternatief biedt.

1 reactie

Beste Pieter, Mbt de verbruikersdesktop heb ik helaas net een post geplaatst waaruit blijkt dat de verbruikshistorie van Qurrent niet overgenomen wordt door Greenchoice. Ik deel je mening dat dit geen goede service is. Nu maar hopen op een reactie.

Reageer