Beantwoord

Probleem tussen koppeling "Mijn Energie" account en Community account?

• 1 november 2017
  • 7 reacties
  • 371 keer bekeken

Badge
Als nieuwe Qurrent gebruiker, heb ik de fout gemaakt tegelijk een Forum account en een MijnQurrent account aan te maken.

Gevolg hiervan is dat ik niet onder het MijnQurrent account in het Forum kan aanloggen (mailadres bestaat al) en dat ik bij het inloggen via de gebruikersnaam/wachtwoord een foutmelding krijg (terwijl het wachtwoord zeker goed is)...

Ik hoop dat een moderator dit kan laten herstellen (bijvoorbeeld) door mijn community account te verwijderen zodat ik met 1 account verder kan.

Bedankt alvast,

Menno van Eck
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 6 november 2017, 11:16

Hallo Menno,

Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je momenteel 2 accounts hebt:
MennoEck is het account dat je hebt aangemaakt met Mijn Energie, en dit account, mvaneck is aangemaakt zonder Mijn Energie.

Je kan met MennoEck blijven inloggen en de deze account negeren. Deze account kunnen we helaas niet verwijderen.
Wel kunnen we de gebruiksnaam of het mailadres aanpassen, of een titel erbij zetten dat dit account niet gebruikt wordt. Kunnen we je hier mee helpen?

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Goedemiddag Menno,

Bedankt voor je berichtje, fijn dat dat je de community hebt gevonden. Wat ik heb begrepen van mijn collega ( ik ben ook nieuw op de community;) ) , is dat jij als eerst kan inloggen op onze Mijn Energie pagina. Wanneer je dat hebt gedaan, en daarna inlogt op de community, zouden deze 2 met elkaar gekoppeld moeten worden. Correct me if I'm wrong, anders heb ik weer wat geleerd!

Laat je me even weten of dit gelukt is?

Groetjes,
Nathan
Badge
Hi Nathan, helaas werkt deze koppeling bij mij niet. Als ik kies voor "inloggen via energieaccount" dan krijg ik een foutmelding "account bestaat al". Als ik probeer direct via het community account in te loggen, krijg ik "password verkeerd". Iedere keer als ik iets op het Forum wil posten gebruik ik "password vergeten" .... Ik zou graag willen dat mijn community account gewist wordt zodat ik opnieuw kan koppelen.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Menno,

Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je momenteel 2 accounts hebt:
MennoEck is het account dat je hebt aangemaakt met Mijn Energie, en dit account, mvaneck is aangemaakt zonder Mijn Energie.

Je kan met MennoEck blijven inloggen en de deze account negeren. Deze account kunnen we helaas niet verwijderen.
Wel kunnen we de gebruiksnaam of het mailadres aanpassen, of een titel erbij zetten dat dit account niet gebruikt wordt. Kunnen we je hier mee helpen?

Groetjes, Nina
Reputatie 1
Badge +4
Hi @Nina van Qurrent Bedankt voor de reactie.
Het klopt dat ik het MijnQurrent account heb aangepast zodat ik via een ander mailadres gekoppeld ben. Ik zal het mvaneck account verder vergeten. Kan je het mailadres van dit mvaneck account veranderen, of het account verder blokkeren? Ik ben nu al geholpen.
Reputatie 2
Badge +5
Hey Menno,

Mijn collega heeft dit voor je aangepast. Als het goed is zou alles naar behoren moeten werken als ik het zo zie. Loop je nog ergens tegenaan? Laat het me dan vooral weten, dan help ik je graag verder!
Groetjes,
Nathan
Reputatie 1
Badge +4
Hi Nathan, de koppeling met "Mijn Energie" loopt nu perfect. Bedankt
Reputatie 3
Badge +8
Wat fijn, Menno!
Nog een fijne dag gewenst.

Groetjes, Nina

Reageer