Vraag

Voornaam

• 21 maart 2019
  • 1 reactie
  • 415 keer bekeken

Jullie hebben vanaf het begin mijn voornaam verkeerd genoteerd. Inmiddels al 2 maal contact met jullie gehad maar nog steeds noemen jullie mij Jenke terwijl dat Jeannette moet zijn. Denken jullie dit ooit nog voor elkaar te krijgen ? Het irriteert me namelijk ontzettend.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @JVieberink,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Ik kan in het systeem helaas geen contact momenten zien over de verandering van je naam, ik kan daardoor ook niet zien waarom het toen niet is doorgevoerd. Ik zag dat je ondertussen een verlengaanbod geaccepteerd hebt via ons van Greenchoice. Omdat zij de gegevens overnemen komt daar de naam Jenke bij te staan. Ik kan dit helaas niet veranderen, ik adviseer dus om even contact op te nemen met Greenchoice, dit kan op qurrent@greenchoice.nl of 0889960222.

Doordat het om een hele andere naam gaat kan ik het helaas niet veranderen, Jenke is namelijk de naam in het contract. Om dit te veranderen zou er een nieuw contract afgesloten moeten worden. Dit heb je nu gedaan, maar omdat het een ander systeem (Greenchoice) is kan ik hier niet in en het helaas niet veranderen. Daarom het advies om hen te contacten, excuses dat ik je niet meer van dienst kan zijn.

Groet, Simon

Reageer