Beantwoord

Waar zijn de verbruikskosten onder de energiegrafieken in Mijn Energie gebleven?

• 20 september 2018
  • 4 reacties
  • 279 keer bekeken

Goede morgen,

Sinds ruim 1 week worden dagverbruik electra & gas onjuist en alle bedragen helemaal niet meer weergegeven in de Qurrent App.

Hoe kan ik dit herstellen ?
Mvg, Eddy Oorthuysen
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 24 september 2018, 11:02

Hoi @Lynn'67, @FlorisJanse en @Eddy Oorthuysen.

Bedankt voor jullie berichten.

Het bedrag dat eerder werd getoond bij je energieverbruik in Mijn Energie was berekend met een gemiddeld tarief en niet met het contractspecifieke tarief. Dat is op zich niet erg als het bedrag wordt gezien als een indicatie maar het is niet functioneel om bijvoorbeeld een jaarnota mee te controleren.
Omdat het om deze redenen meer vragen opriep bij onze klanten dan dat het duidelijkheid gaf is twee weken terug besloten om dit bedrag niet meer te tonen in Mijn Energie.

Excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb een huurder in mijn vorige huis (wijzigd ook regelmatig). Nu doe ik jaarlijks met hem een berekening van de energiekosten (is niet gelijk aan Qurrent contract jaar). Tot voor kort, kon ik dan een periode kiezen en werd in het verbruiksoverzicht ook de kosten getoond naast het aantal KW's en kubieke meters gas.
Kan ik dit alsnog doen? Ik heb hier nog steeds behoefte aan.
Klopt het dat ik geen kosten meer zie, als ik een periode kies onder "mijn energie"?
Ik zie alleen nog de verbruikte KW's en kubieke meters gas. Voorheen zag ik ook de verbruikskosten.
Ik gebruikte dit altijd om de kosten aan mijn huurder door te berekenen (is niet gelijk met afrekeningsperiode). Ik hoefde alleen de vaste kosten erbij op te tellen. Met een variable contract is dat anders een enorme klus om dit zelf allemaal te berekenen.
Beste ...... waarom kan ik geen verbruiksbedragen meer zien onder de grafieken van mijn verbruik?
Voorheen stonden er bedragen , van de hoeveelheden die ik verbruik, nu is er niks meer terug te vinden?
groet Lynn '67
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Lynn'67, @FlorisJanse en @Eddy Oorthuysen.

Bedankt voor jullie berichten.

Het bedrag dat eerder werd getoond bij je energieverbruik in Mijn Energie was berekend met een gemiddeld tarief en niet met het contractspecifieke tarief. Dat is op zich niet erg als het bedrag wordt gezien als een indicatie maar het is niet functioneel om bijvoorbeeld een jaarnota mee te controleren.
Omdat het om deze redenen meer vragen opriep bij onze klanten dan dat het duidelijkheid gaf is twee weken terug besloten om dit bedrag niet meer te tonen in Mijn Energie.

Excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian

Reageer