Beantwoord

Waarom is mijn energieverbruik zoveel hoger dan dat van het gemiddelde huishouden in Nederland?

• 6 september 2018
  • 4 reacties
  • 283 keer bekeken

Zie het staatje van mijn verbruik dat een stuk hoger ligt over heel het jaar dan dat van soortgelijke gebruikers in Nederland.
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 7 september 2018, 15:01

Hoi GeerdienHuizinga,

Welkom op de Qurrent community. Zoals JohnKemmer al aangeeft ontvangen wij graag een screenshot, zodat wij kunnen kijken wat je precies bedoeld. Het klopt dat je in de Mijn Energie omgeving verschillende grafieklijnen ziet, één representeert je eigen verbruik en de ander het verbruik van soortgelijke huishoudens in Nederland. Met het screenshot kan ik een verklaring zoeken, waarom deze lijnen zoveel van elkaar afwijken.

Groet,
Serena
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Welk staatje ?
Het jaaroverzicht dat verschijnt als ik op Mijn Energie druk, en dat een vergelijking geeft tussen mijn verbruik en dat van de gemiddelde Nederlandse gebruiker in een diagram.
Reputatie 5
Badge +14
Als u een schermafdruk hier op het forum plaatst kunnen we kijken of er een simpele verklaring voor is. Nu is het voor ons als forumlid gissen wat er mogelijk fout gaat.
Badge +5
Hoi GeerdienHuizinga,

Welkom op de Qurrent community. Zoals JohnKemmer al aangeeft ontvangen wij graag een screenshot, zodat wij kunnen kijken wat je precies bedoeld. Het klopt dat je in de Mijn Energie omgeving verschillende grafieklijnen ziet, één representeert je eigen verbruik en de ander het verbruik van soortgelijke huishoudens in Nederland. Met het screenshot kan ik een verklaring zoeken, waarom deze lijnen zoveel van elkaar afwijken.

Groet,
Serena

Reageer