Beantwoord

Waarom kan ik geen gegevens meer inzien in Mijn Energie nu ik ben overgestapt?

• 21 december 2018
  • 5 reacties
  • 367 keer bekeken

Als ik inlog Qurrent Mijn Energie ik kan niets meer zien,kom elke keer weer op zelfde
Ben over gestapt kan geen . voorschot, meterstanden , tarieven, als waar de klant Qurrent me kan controleren is weg ,geeft veel vertrouwen naar de eind/ jaar afrekening !!
Dat klopt niet , Mensen als je overstapt, hou alles zelf goed bij, wand als wordt afgeschermde als je contact is af gelopen ,lekker klant vriendelijk Top !!!, Zelfde met als je zonnepanelen hebt kan er zo een veel gemakkelijk in mijn verbruik , gewoon kan zo een staaf diagram bij van opgewerkt
moet extra kosten gemaakt worden , kan zo wat er afgaat en wat er bij komt
Ted Bos
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 24 december 2018, 15:14

Hoi T. Bos.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Als je geen energiecontract meer bij ons hebt wordt dit product ook uitgeschakeld in de Mijn Energie omgeving. Daarom kunnen sommige functionaliteiten vanaf het moment van het verlopen van je contract uitvallen in deze omgeving.
Uiteraard moet je wel gewoon energienota's en je contract uit het verleden in kunnen zien. Ik stuur je deze dan ook graag op via mail als je aangeeft welke items je opgestuurd wilt krijgen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi T. Bos.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Als je geen energiecontract meer bij ons hebt wordt dit product ook uitgeschakeld in de Mijn Energie omgeving. Daarom kunnen sommige functionaliteiten vanaf het moment van het verlopen van je contract uitvallen in deze omgeving.
Uiteraard moet je wel gewoon energienota's en je contract uit het verleden in kunnen zien. Ik stuur je deze dan ook graag op via mail als je aangeeft welke items je opgestuurd wilt krijgen.

Groeten,
Julian
Hallo Julian,
Je geeft aan dat inloggen de( uitgeschakeld in de Mijn Energie) Daarom kunnen sommige (ALLEMAAL HOOR!! NIET SOMMIGE) functionaliteiten vanaf het moment van het verlopen van je contract uitvallen in deze omgeving.
WAT IK DE BETEKENIS VAN MIJN ENERGIE/ IS DIE VOOR HET BEDRIJF OF VOOR DE KLANT !!!
Ik denk dat wij als klant het recht hebben dat u in de Mijn Energie, Pas uitgeschakeld als alle zaken zijn afgehandelde, en door beide, En deze samen kunnen te controleren Zijn !!!
Ik Snap de werkwijze niet,
Je kan normaal zolang je kant bent alles zien maar ( je stopt over zeg 1 december / En daarna niets geen info meer te zien in MIJN ENERGIE.

NU MOET IK IN EEN MAIL AANGEVEN WAT VOOR ITEMS IK GRAAG WIL ZO ZIEN,!!
EN DAN KRIJG IK DIE GEMAILD !!!
DIT IS IETS VOOR KASSA MENSEN HEEFT UW ZE EEN ZELFDE ERVARING , MAIL ME MAAR NAAR tbos120@hotmail.com

DUS IK KAN NOG NOOIT KIJKEN IN MIJN ENERGIE.
WAT ZOU JE ZELF GRAAG WILLEN KUNNEN ZIEN.ZO HET NU GAAT KAN JE NIETS MEER ZIEN.

LEKKER KLANTVRIENDELIJK

LIJKT MIJ DAT DAT JE PAS DOET ALS ALLES PAS DOET TOT ALLEEN IS AFGEHANDELD.
EN DAT UW DAN AAN DE KLANT VRAAGT ,OF MIJN ENERGIE MAG UITSCHAKELEN !!
DAT LIJKT MIJ NORMALE GANG VAN ZAKEN EN NIET MAIL ME MAAR
WAAR SLAAT DAT OP!!!

U kunt toch niet eenzijdig gewoon dingen in Mijn Energie uitzetten, Je krijgt ook geen waarschuwing ergens van, ze doen dat gewoon.
Als klant moet je toch gewoon alles kunnen zien wat de normaal ook kan zien,RECHTEN EN PLACHTEN
Je moet kunnen zien, meterstanden, betaalde voorschotten , jaar, en eind afrekeningen, en het verbruik, en zodat je u alleen eigenlijk alles kan zien wat nodig is zoals het normaal ook zou werken.
Ik kan me voorstellen dat er geen, voorschotten, en verder gegevens van meterstanden bij komen,.

IK ZEG GEWOON MIJN ENERGIE AAN LATEN STAAN DAAR HEB JE TOCH RECHT OP😥
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @T.Bos,

Ik vind dat je een goed punt hebt dat we de gegevens een stukje langen online zouden kunnen houden tot na de eindnota is geweest. Dit maak het voor iedereen makkelijker om te controleren of alles goed staat. Het is op het moment inderdaad zo dat de dag nadat je contract verloopt de toegang tot Mijn Energie wordt ingeperkt omdat je dan geen klant meer bij ons bent, excuses daarvoor. Het is helaas niet een instelling die ik zomaar terug kan draaien anders had ik je nu direct weer toegang gegeven. Ik ga je feedback doorzetten naar de IT-afdeling zodat we dit in de toekomst wellicht anders kunnen doen. Of het ook mogelijk is in verband met de privacy wetgeving zullen we even moeten uitzoeken.

Tot slot wil ik nog wel de kanttekening plaatsen dat het inzicht in Mijn Energie een extra service is naar de klant toe. Het is dus niet iets waar iemand per se recht op heeft het is iets extra's. Als je wil kan ik je informatie die je mist of wil inzien toesturen per mail zoals mijn collega eerder ook aanbood. Excuses dat het niet meer online staat en het via deze weg moet, maar het is helaas op het moment niet anders. Wie weet zorgt jouw feedback ervoor dat dit in de toekomst verandert.

Groet,

Fokke
Badge
Wellicht kunnen jullie tevens je licht opsteken bij de collega's van Greenchoice? Ben daar lang klant geweest en kan (nog steeds) al mijn historie gewoon inzien; gaat terug t/m 2010. Perfect geregeld.

En een groot compliment voor de professionele beantwoording van de vraag. Ik zou totaal ongeschikt zijn voor deze functie. Een vraag met zoveel hoofdletters (lees: GESCHREEUW) rustig beantwoorden. Diepe buiging.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Kees,

Dankjewel voor je reactie.
Goed te horen dat je daar zo tevreden was! Qurrent is inmiddels overgenomen door Greenchoice, dus uiteindelijk gaan we zeker veel leren van onze collega's daar, en andersom. Om een nog beter en groener bedrijf te worden:).

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen