Vraag

Waarom wordt weergave opwek/windtegoed niet per dag laten zien?

• 7 maart 2019
  • 6 reacties
  • 292 keer bekeken

Waarom worden de gegevens van de opwek/windtegoed niet continu/dagelijks bijgewerkt in de grafieken van je energiegebruik?! Speciaal interessant met dit weer🌪

6 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Goed om te horen!
Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag!
Volgens mij is het nu al weer in orde en worden de grafieken bijgewerkt tot de dag voor de huidige datum.

Bedankt voor de reactie.
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @FRANSJE,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend dat de grafiek van windtegoed nog steeds stil staat. Ik heb dit doorgezet naar onze
IT-afdeling, zij zullen kijken waar het probleem ligt.

Zodra de issue is opgelost of ik terugkoppeling krijg hierover zal ik je op de hoogte houden!

Groeten,

Roufaida
Het is inmiddels 8 maart en de grafiek is maar t/m 3 maart bijgewerkt⁉️

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @FRANSJE,

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht!

Helaas kan ik niet met je meekijken naar de energiegrafiek omdat je geen slimme meter hebt. In principe wordt de opwek van de windtegoeden per dag weergegeven. Dit is wel met een aantal dagen vertraging, het moet namelijk verwerkt worden en dan geüpload. Het probleem bij het dagelijks weergeven van de windtegoeden komt waarschijnlijk ook door het feit dat je geen slimme meters hebt. Bij klanten met slimme meters wordt het windtegoed altijd per dag weergegeven.

Het zou zo kunnen zijn dat de opwek wel in onze app te zien is en niet op internet. Zou je mij een screenshot kunnen sturen van de energiegrafiek? Dan kan ik ons IT-team ernaar laten kijken.

Groet, Simon

Reageer