Word jij Q-superuser?

• 30 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 553 keer bekeken
Word jij Q-superuser?
Reputatie 5
Badge +13

Vind jij het leuk om anderen te helpen en je eigen ideeën en tips uit te wisselen? Heb jij verstand van energie besparen, opwekken, duurzaamheid of innovatie? Lees dan snel verder, want dan is Q-superuser zijn iets voor jou!

Op de community helpen we elkaar om bewuster om te gaan met energie. Want de verduurzaming van Nederland begint bij jezelf, maar het gaat sneller als we het samen doen.

Wanneer kan je Q-superuser worden?
Wanneer je andere leden helpt met hun vragen verdien je badges en groei je in ranks. Een badge en rank als erkenning voor jouw inzet. Werk jij je omhoog tot je hoogste rank ‘Q-brain of Q-pionier’ en word je Q-superuser?

Want wanneer je de hoogste badge behaald hebt kan je je aanmelden voor de besloten Q-superusers groep! Een exclusieve groep waar we samen praten, brainstormen en discussiëren over de toekomst van Qurrent en daarmee Nederland.

Wij bieden jou
Neem als eerste een kijkje in de nieuwe Mijn Energie, probeer nieuwe Qbox software uit of test andere nieuwe features binnen Qurrent vanuit je huis of op kantoor. Er is ruimte om zelf blogs en updates te plaatsen op de community. Die gedeeld worden op onze website en social media. Overleggen doen we niet alleen vanuit huis, jaarlijks zien we elkaar op het gratis Q-superuser-uitje. Naast dat het leuk is, is het ook leerzaam. Zo kan je ook deelnemen aan de trainingen die bij Qurrent georganiseerd worden zoals een schrijftraining.

Hoe meld ik mij aan?
Aanmelden is heel makkelijk via het aanmeldformulier. Meer weten? Lees dan de vrijwilliger vacature voor Q-superuser.

Groeten van Tanja

2 reacties

Reputatie 3
Badge +10
hoi Tanja,

Had me aangemeld als Q user, maar het is l weer paar dagen geleden,?
en het is stil...
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Prenger,

Leuk dat jij je hebt aangemeld als Q-superuser! Ik zie dat je al een hoop mensen hebt geholpen op de community 🙂
Hoe had je de aanmelding gedaan? Via dit formulier? https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfZnx6AdcxHOZRkRJEhv19O_E8c-si0WBC8_6b8eS1gRwo5dg/viewform

Ik zal ook vandaag reageren op je PB
Groetjes, Tanja

Reageer