Gesloten

Aanvullingen ter verbetering service

• 10 mei 2017
  • 6 reacties
  • 454 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Lieve qurrent medewerkers,
Hoewel ik 2 jaar geleden overtuigd raakte van jullie groen uitgangspunt, en nog steeds, is het hard nodig om de infra structuur zeer snel op orde te krijgen.
Meer klanten vergt nu eenmaal uitbreiding van je serverpark en moet je vooraf op orde hebben nu lijkt het er op dat jullie dit pas achteraf gerealiseerd hebben.
Nieuwe klanten kunnen gedesillisioneerd raken en willen zo snel mogelijk weer weg erger nog, dit zal onherroepelijk negatieve publiciteit opleveren waardoor potentiële klanten nee zullen zeggen tegen elk aanbod van qurrent.

6 reacties

Hoi John,

Ik ben erg benieuwd waar jij vooral tegenaan loopt daar infrastructuur een breed begrip is, zou jij er iets meer over kunnen vertellen? Ik wil dat namelijk graag eens voorleggen aan de collega die over specifiek dat onderdeel van Qurrent gaat waar jij tegenaan loopt. Misschien kan ik hem of haar dan met jou in contact brengen over de ontwikkelingen op dit gebied 🙂
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Beau,
1e. Communicatie/afhandeling via het forum/telefonisch.
Met regelmaat komt het voor dat reacties op vragen veel te lang op zich laat wachten of als je telefonisch contact opneemt de wachttijd abnormaal lang is, tot nu toe heb ik nog niet meegemaakt dat de verbinding hierdoor is verbroken.

2e. Continue storingen met de app/website.
Met regelmaat komt het voor dat de verbinding tussen qbox en server verbroken is, volgens jullie handleiding behorend bij de qbox, wat te zien is als het groene ledje op de qbox continu knippert. Wat de website betreft blijkt dat het laden hiervan vaak zo lang te duren dat je een time out krijgt in de browser.

3e Bestellingen/uitleveren.
Zelf ondervonden dat als je wat besteld het nog al eens voorkomt dat je iets anders geleverd krijgt, telefonisch verkeerde voorlichting.

En als laatste, kan het niet laten. Het sponsorschap,
Ook ik ben het niet eens met de keuze maar gedane zaken nemen geen keer. Het belangrijkste is en blijft het groene uitgangspunt. Echter de negatieve publiciteit kan zeer grote gevolgen hebben en ik vraag mij af of hier wel rekening mee is gehouden.

A.m.l. draag ik qurrent een warm hart toe en hoop, zoals vorig jaar op de alv te berde is gebracht, dat men van de gemaakte fouten zal leren.
Hoi John,

Dank voor je aanvullingen!
Beau is er maandag weer, ik zal vragen of ze dan inhoudelijk reageert op jouw punten.

Fijn om te horen dat je Qurrent een warmt hart toedraagt. Denk dat je goede punten hebt, zou je graag eens uitnodigen bij ons op kantoor.

Alvast een fijn weekend.
Groet,
Yentl
Hoi John,

Bedankt, hier kunnen wij zeker wat mee! Erg fijn dat je je antwoorden hebt toegelicht voor ons 🙂

1e. Communicatie/afhandeling via het forum/telefonisch.
Toevallig hebben we een meeting vanmiddag over dit onderwerp. Samen met alle mensen die verantwoordelijk zijn voor de klantenservice gaan we kijken hoe we onze klanten sneller en beter kunnen helpen. De community en een verbeterde FAQ kunnen een grote rol spelen hierbij.

2e. Continue storingen met de app/website.
Dit ga ik bij de Product Owner neerleggen en daar kom ik z.s.m. bij je op terug. Ik heb alleen nog informatie nodig over de browser die je gebruikt. Gebruik je Google Chrome? En lukt het in een andere browser misschien wel om de pagina te laden?

3e Bestellingen/uitleveren.
Dat is inderdaad niet netjes. Heb je een voorbeeld waar je verkeerd over bent ingelicht heel misschien?

Ook wij vinden groen het allerbelangrijkst, daar zal nooit iets voor in de plaats komen. Vorige week hebben we in de brainstormsessie inhoudelijk een heel fijn gesprek gehad met de twee leden die uiteindelijk naar ons kantoor zijn gekomen. Binnenkort plaatsen we een kort verslag hier op de Community 🙂

Groetjes,

Beau
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Beau, Als voorbeeld kan ik aanhalen wat begin dit jaar mij overkwam. Ik wilde proberen om mijn pv-installatie via de qbox te monitoren. Op de website kon ik geen bedragen vinden wat het mij zou kosten, gebruik namelijk 3 phasen dus moet hiervoor een telwerk + Y kabeltje hiervoor gebruiken, maar wat kost dat nou. Niet getreurd dan maar klantenservice bellen één van jou collega's kon mij vertellen dat de uitbreiding iets van 120 euro zou gaan kosten.
Blijkt achteraf dat ik bijna 300 euro moest gaan betalen en hij was al verstuurt ook.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi John,

Bedankt voor je bericht en voor je feedback.
Ik vind het heel erg vervelend dat het destijds met de voorlichting over de Qbox Solar mis is gegaan. Het is zeker niet de bedoeling dat je verkeerd wordt ingelicht.
De prijzen verschillen natuurlijk per product/combinatie, en het maakt verschil of je klant bent bij Qurrent of niet.
Iedereen moet op de hoogte zijn van de verschillende soorten prijzen voor het basispakket (Qbox mono of duo) en het uitbreidingspakket (Qbox Solar).
Bij de Qbox Solar zijn er 3 verschillende opties: de 32A, 65 A en 3x80A. Dit past bij een maximum van 17, 33 en 99 panelen. Juist omdat we zoveel diversiteit aanbieden, zijn we van mening dat iedere klantenservicemedewerker hiervan op de hoogte zou moeten zijn.
Ook wij blijven hier doorleren en we zullen altijd ons best doen om je zo goed mogelijk te blijven informeren en inspireren.
Nogmaals bedankt voor je feedback en nog een prettige dag gewenst!

Groeten van Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen