Gepland

Ik kan geen topic aanmaken op de community met Safari voor Mac als webbrowser

• 15 juli 2018
  • 4 reacties
  • 277 keer bekeken

Goedemorgen,

Dit leek mij de beste plek voor deze opmerking. Mocht het toch ergens anders thuishoren dan kan dit natuurlijk verplaatst worden.

Als fervent Mac gebruiker maak ik ook regelmatig gebruik van de Safari browser. Vanmorgen wilde ik mijn eerste vraag stellen op de Qurrent Community maar dit was helaas niet mogelijk via Safari. Wanneer ik ingelogd was mijn Mijn Energie account viel de knop "Mijn Energie" namelijk precies over de "Start een topic" knop. Zie bijgevoegd screenshot.
Gelukkig heb ik nog andere browsers tot mijn beschikking en via Firefox gaat het prima.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Paul,

Dank voor het doorgeven!

Ik geef dit gelijk door aan onze mensen die de website beheren, zodat dit hopelijk kunnen oplossen! Ik laat het je weten als ik meer weet.

Groet,
Tomer
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @PaulWiggers , we zijn de navigatie aan het updaten. Ik hoop dat de knop deze week de knop weer voor jou en alle Safari-gebruikers beschikbaar is.

Je kan trouwens ook een topic starten door op de 'Stel je vraag' knop te drukken:

Groetjes, Tanja 🙂
Reputatie 5
Badge +13
@PaulWiggers werkt het inmiddels in Safari? 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @PaulWiggers,

Heb je inmiddels al de mogelijkheid gehad om te controleren of het nu wel lukt om een topic aan te maken met Safari?

Groeten,
Julian

Reageer