Beantwoord

Wanneer wordt de Qurrent-app iPhone X(S/R) compatibel?

• 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

Hallo allemaal,

De Qurrent-app krijgt al een tijdje geen grote updates meer, alleen voor kleine bugfixes. Ik zou het fijn vinden wanneer de app een update zou krijgen en daarmee compatibel zou worden met de iPhone X. Nu zitten er zwarte balken aan de onderkant en bovenkant van het scherm.

Het zou verder ook fijn zijn als je alle zaken die je in je 'mijn energie' kan regelen, ook in de app zou kunnen regelen. Zijn hier plannen voor?

Groet, PKroon.
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 24 oktober 2018, 13:39

Hoi @PKroon,

Bedankt voor de vraag, het is goed om te weten dat er vraag naar is. Helaas is er op de korte termijn niet een dergelijke update gepland voor de app. Zowel voor het uitbreiden van de functionaliteiten als compatible maken voor andere fomatten van schermen staat er geen update gepland op de korte termijn. De app is als het ware een verkleinde versie van Mijn Energie en heeft daardoor helaas niet alle functionaliteiten.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @PKroon,

Bedankt voor de vraag, het is goed om te weten dat er vraag naar is. Helaas is er op de korte termijn niet een dergelijke update gepland voor de app. Zowel voor het uitbreiden van de functionaliteiten als compatible maken voor andere fomatten van schermen staat er geen update gepland op de korte termijn. De app is als het ware een verkleinde versie van Mijn Energie en heeft daardoor helaas niet alle functionaliteiten.

Groet,

Fokke
Dat is jammer, want daarmee ziet het er allemaal minder goed uit. En met het verdwijnen van de Qbox verliezen we ook de mogelijkheid om live verbruik in te zien, dus daarmee wordt de functionaliteit steeds minder. Maar goed om te weten!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @PKroon,

Het is inderdaad jammer dat de mogelijkheid om live verbruik te zien verdwijnt. We kunnen echter wel het uitlezen van je slimme meter aanpassen naar 'per kwartier' dan zie je met een dag vertraging wel wat je de vorige dag wanneer hebt verbruikt. Mocht je live inzicht willen behouden kan je altijd kijken of een alternatieve energiemanager iets voor jou is. Hier vind je alternatieven voor de Qbox: https://www.energieverbruiksmanagers.nl/

Groet,

Fokke

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen