Sticky Review

Deel je ervaring over inkoopacties

Reputatie 5
Badge +13

We zijn altijd benieuwd naar jouw ervaringen met onze inkoopacties. Dus heb jij al een product in gebruik? Laat ons via de community weten wat je ervan vindt.

Inkoopacties Q3 2018

Staat het product dat jij in gebruik hebt er nog niet tussen? Start hier dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +1
ik heb zelf meegedaan aan de inkoop actie van een Elga warmtepomp 2 jaar geleden. Ik belande in een administratie gedoe omdat ik de eerste installatie bedrijf weigerde (iets met seksuele discriminatie, dat hou ik niet van) ondanks de feit ze serieus waren.
Na 9 maanden kwam eindelijk een installateur kijken die een offerte met ruim €600 aan meerwerk kwam, zonder Qurrent korting dus heb ik laten voor wat het was... Jammer want het was een interessant actie...

Bij de zonnepanelen acties begrijp ik echt niet hoe Qurrent komt op zijn adviesprijs die veelal duurder is dan installateurs die ik over de vloer kreeg... PV heb ik zelf geïnstalleerd uit eindelijk. Het was misschien niet de goedkoopste optie maar ik heb ook dan veel geleerd.

Bij isolatie maatregelen acties komt ook de advies prijs en de "korting" echt niet voordelig. Bij voorbeeld een spouwmuurisolatie van € 850-900 voor een tussen woning is DUUR... Ik heb het laten doen voor € 700. Ook door een erkende bedrijf, met zo duurzaam mogelijk materiaal.
Nu is er een vloerisolatie actie: https://www.qurrent.nl/inkoopactie/67/inkoopactie-vloerisolatie/
€ 2600???? Zijn we hier serieus?? Milieu Centraal rekend meer rond de 1200/1600 voor zulke werkzaamheden..
Zelf heb ik een offerte van TonZon voor iets minder dan €2000 gehad, en ze zijn niet bekend om goedkoop te zijn...

Ik heb ENORME twijfels over de inkoop acties van Qurrent.
Badge +5
Beste Alex,
Het doel van de inkoopacties is om onze klanten te faciliteren in de aanschaf van kwalitatief goede producten tegen een scherpe prijs. Juist aan de kwaliteit willen we geen consessies doen.

Kan het goedkoper ? Ja, zou best kunnen, maar kijk dan goed of je geen appels met peren vergelijkt. Bij onze zonnepanelen acties zit er bijvoorbeeld altijd opbrengst garantie bij. Hierbij worden je panelen op afstand gemonitored zodat je zeker weet dat je panelen functioneren en doen wat ze moeten doen.

Bovendien is het altijd goed om meerdere offertes op te vragen zodat je kunt kiezen voor de partner die het beste aansluit bij je behoeftes.

Groet,

Rob
Badge +1
Hoi Rob,

Ik kies ook voor kwaliteit. Als je lees mijn reactie in dit topic over inkoop PV, zie je dat ik voor dezelfde vermogen WP en ook zelfde merk omvormer ging
https://community.qurrent.nl/inkoopacties-31/inkoopactie-zonnepanelen-t-m-1-juli-2018-3434
In dit voorbeeld kun je niet gaan dat het niet te vergelijken is.
(De opbrengst garantie, installatie garantie, materiaal garantie zitten bij alle serieuze bedrijven altijd in.)
In PV heb ik meer kennis dan in isoleren, maar daarom heb ik twijfel... Aan wat ik ken, zie ik de inkoopactie als niet voordelig...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen