Sticky Review

Deel jouw ervaringen over de Comfortsaver besparende douchekop

Reputatie 5
Badge +13

Even lang blijven douchen en toch besparen op je energierekening? Met de Comfortsaver waterbesparende douchekop bespaar je op water en elektriciteit.

We zijn altijd benieuwd naar jouw ervaringen met onze inkoopacties. Dus heb jij de Comfortsaver al in gebruik? Laat ons hieronder in een reactie weten wat je ervan vindt.
  • Was de montage makkelijk?
  • Merk je verschil met je vorige douchekop in waterdruk?
  • Heb je al wat water ermee kunnen besparen?

7 reacties

Sinds een paar maanden hebben wij de Comfortsaver douche en wij zijn zeer tevreden. De installatie was makkelijk en met douchen merken wij eigenlijk geen verschil. Het verschil in watergebruik/druk merk je niet tijdens het douchen.
wel maakt de douche een klein beetje meer geluid door het aanvoeren van lucht, maar dit is zeker niet hinderlijk.
Over het daadwerkelijk besparen durf ik nog geen uitspraak te doen. mijn watergebruik hou ik nooit bij, en ons gas verbruik is in de zomermaanden zo laag dat het verschil nog niet echt inzichtelijk is.
De installatie stelt niks voor. Ouwe slang eraf draaien, comfortsaver ertussen, nieuwe slang erop draaien.
De douche-beleving is niets minder. Dat er minder water uitkomt merk je niet.

Dat de slang leegloopt was ff schrikken voor m'n zoon. Pa!! De douche is kapot...hij lekt!!

Maar in het kader van legionella is dat alleen maar goed.

Waterverbruik heb ik nog niet kunnen meten, maar ben benieuwd naar de jaarafrekening straks!!
Wij hebben de douchekop nu een maand in het bezit. Wij merken geen verschil in waterdruk. Eerlijk gezegd vinden wij hem fijner dan onze oude douchekop. Ik kan nog niet zeggen of ons verbruik minder wordt, maar wij willen de comfortsaver in iedergeval niet meer kwijt.
Wij hebben de douchekop nu een paar dagen geleden geinstalleerd. Wij merken geen verschil in waterdruk, wat goed is want over onze vorige douche waren we ook zeer tevreden. De comfortsafer geeft dus voldoende druk en dat er minder water wordt gebruikt merk je niet tijdens het douchen. Al met al een goede aankoop dus.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MaxR.

Bedankt voor je bericht.

Goed om te horen dat de Comfortsaver bevalt! Zo zien wij maar weer dat energiebesparend zeker ook comfortabel kan zijn.

@YvonneVreugdenhil, @OnnoMijnhout en @Harmen jullie ook bedankt voor de berichten. Erg leuk om terug te lezen dat de ervaringen met de Comfortsaver positief zijn.

Groeten,
Julian
Hallo. Mijn ervaring met de comfortsaver is net als van de meeste andere reageerders. Makkelijk gemonteerd; geen merkbaar drukverschil; nog geen idee of het inderdaad zuiniger is; en fijn dat het water na afloop uit de slang loopt. Dat is dan wel weer een merkbaar verschil. Ik ben er blij mee. De oude douchekop was uit de jaren 70 van de vorige eeuw... Groet, Marcky
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Marcky,

Dat is goed om te horen! Bedankt voor het delen. Je oude douchekop heeft het wel lang volgehouden ;)

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen