Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat ik iets hoor van de ELGA-installateur?

• 14 februari 2017
  • 5 reacties
  • 459 keer bekeken

Ik heb enkel een bedank mailtje gekregen n.a.v. mijn reservering. Hoe lang duurt het ongeveer het ongeveer voordat ik iets hoor van een installateur?
icon

Beste antwoord door Michelle van Qurrent 15 februari 2017, 14:41

Beste JaapK,

afhankelijk van de drukte is de ene installateur net wat sneller dan de ander. Ook heeft niet iedereen de tweede vragenlijst ingevuld waardoor de reservering niet compleet is. Dit is gelukkig geen enkel probleem, want je kan nog altijd profiteren van de bedongen korting.
Zou je mij je e-mailadres, klantnummer en postcode kunnen sturen in een privébericht? Dan kijken wij of je reservering compleet is en zorgen wij dat er zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen.

Groetjes,

Michelle
Bekijk origineel

5 reacties

Beste JaapK,

afhankelijk van de drukte is de ene installateur net wat sneller dan de ander. Ook heeft niet iedereen de tweede vragenlijst ingevuld waardoor de reservering niet compleet is. Dit is gelukkig geen enkel probleem, want je kan nog altijd profiteren van de bedongen korting.
Zou je mij je e-mailadres, klantnummer en postcode kunnen sturen in een privébericht? Dan kijken wij of je reservering compleet is en zorgen wij dat er zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen.

Groetjes,

Michelle
Ook ik heb na het bedankje voor het inschrijven ruim een maand geleden, nog geen enkele reactie gehad van een installateur.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi C.A.J.vanderWorp,

We hebben contact opgenomen met Techneco en je gegevens nogmaals doorgegeven. Zij zullen of eerst een vragenlijst sturen en meteen een erkende installateur contact op laten nemen.

Groeten van Tanja
.... 3 weken later... nog geen enkele reactie gehad van Techneco of een installateur.

😞
Reputatie 5
Badge +13
Hoi C.A.J.vanderWorp, het enige wat wij weten is dat Techneco het heeft doorgezet naar een installateur en dat deze contact zal opnemen. Ik weet helaas niet wanneer dit is.

Groeten van Tanja

Reageer