Beantwoord

Hoe staat met de registratie van de oude inkoopactie voor de speedcomfort?

• 12 januari 2018
  • 4 reacties
  • 295 keer bekeken

Eind vorig jaar interesse getoond in product Speedcomfort. Bericht dat ik geregistreerd stond. Nadien niets meer vernomen danwel mail gemist.
Is nog na te gaan wat er mis is gegaan. Speedcomfort leek me een handig ding.
Zag op Uw site dat de actie is afgelopen.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 16:54

Hallo F.T.Derksema,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat leuk dat je mee hebt gedaan aan de inkoopactie voor de SpeedComfort. Na het aflopen van de actie is per e-mail de kortingscode verstuurd.
Het is natuurlijk mogelijk dat deze mail in de spamfolder terecht is gekomen. Het ophalen van deze oude kortingscode is niet meer mogelijk, omdat deze actie en deze codes zijn verlopen.

We gaan voor je controleren of de kortingsmail wel is verstuurd. Als dit niet het geval is, dan krijg je van mij een bericht met hierin de nieuwe kortingscode. Zo kun je dan alsnog de SpeedComfort bestellen.
Zodra ik hierover terugkoppeling heb, hoor je meteen van me.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo F.T.Derksema,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat leuk dat je mee hebt gedaan aan de inkoopactie voor de SpeedComfort. Na het aflopen van de actie is per e-mail de kortingscode verstuurd.
Het is natuurlijk mogelijk dat deze mail in de spamfolder terecht is gekomen. Het ophalen van deze oude kortingscode is niet meer mogelijk, omdat deze actie en deze codes zijn verlopen.

We gaan voor je controleren of de kortingsmail wel is verstuurd. Als dit niet het geval is, dan krijg je van mij een bericht met hierin de nieuwe kortingscode. Zo kun je dan alsnog de SpeedComfort bestellen.
Zodra ik hierover terugkoppeling heb, hoor je meteen van me.

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @F.T.Derksema,

Ik heb snel terugkoppeling gekregen! Ik heb je net een privébericht verstuurd met hierin alle informatie.

Ik wens je nog een prettige dag toe!

Groet, Nina
Beste Nina,

Ook ik heb meegedaan aan de SpeedComfort actie van jullie. Ik kan geen mail terugvinden met een kortingscode in mijn mailbox. Zou je willen nagaan of ik een mail ontvangen zou moeten hebben en hoe ik nog in aanmerking kan komen voor de SpeedComfort(s) met korting?

Vriendelijke groet,

Guus
Reputatie 3
Badge +9
Hoi GvdS,

Ik heb je zojuist een mail gestuurd! Kun je me laten weten of de kortingscode je mailbox heeft bereikt?

Groet,

Jeroen

Reageer