News

Hoe werkt de inkoopactie van ThermoSmart?

• 8 januari 2018
  • 14 reacties
  • 833 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

ThermoSmart is de slimste thermostaat die er is, zo wordt je huis duurzaam en efficiënt verwarmd met ThermoSmart. Hierdoor staat de verwarming nooit meer onnodig aan, en bedien je je verwarming thuis of onderweg met je tablet of smartphone. Met ThermoArt kun je het design van ThermoSmart aanpassen naar je eigen smaak.

De actie

Hoe werkt het?
  • Vul je gegevens in en klik op “reserveren”
  • Je ontvangt van ons een bevestigingsmail
  • Als de actieperiode voorbij is of als de maximale korting is bereikt ontvang je een e-mail met een link naar de bestelpagina
  • Na bestelling via de ThermoSmart bestelpagina heb je je ThermoSmart binnen 3 werkdagen in huis.

Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie ThermoSmart pagina.

Andere inkoopacties

14 reacties

In de actie staat niet vermeldt om welke versie van de Thermostaat het gaat. Is dit ThermoSmart V3? Die heeft namelijk als enige geofencing en dat is voor mij een vereiste functie. Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Martijn Rooijakkers
Reputatie 2
Badge +5
Hi Martijn!

Ik heb dit even voor je nagevraagd, en kan je hierbij het volgende aangeven. De inkoopactie gaat over de Thermosmart Advanced. Ik heb het voor de zekerheid toegevoegd op de inkooppagina.
De V3 (euro 229 ipv 179,-) is duurder. Die bieden wij niet aan via de inkoopactie, en zal via Thermosmart moeten worden aangeschaft.

Groetjes,
Nathan
Badge +2
UPDATE 6-2-2018
De maximale korting is inmiddels bereikt. Je kunt binnen een week een mail van ons verwachten. Alvast veel plezier met je ThermoSmart! 😃
De week is voorbij. Ik zou graag willen bestellen.
Ik zou ook wel graag die mail ontvangen, te meer daar mijn huidige thermostaat momenteel wel érg besparend werkt...
@Malou van Qurrent Volgens mij kan de communicatie rond deze inkoopactie beter. Toen de maximale korting was bereikt heb ik klantenservice gebeld. Daar werd me aanvankelijk verteld dat de actie zou doorlopen tot het einde van de actieperiode om anderen ook een kans te geven mee te doen. Uitgelegd dat dat in strijd is met de voorwaarden als vermeld op de site. Toen is de medewerkster gaan spitten, met als resultaat dat ik werd verwezen naar dit forum (a) dan wel dat ik direct contact zou opnemen met ThermoSmart (b). Dat bedrijf kan echter niet worden gebeld (huh?).
Toen maar naar het forum gesurft. Gelukkig werd daar aangegeven dat ik binnen een week een mail zou ontvangen. Helaas lijkt het erop dat die deadline niet wordt gehaald (1) en bovendien blijven simpele vragen onbeantwoord (2).
Badge +2
@FOODbazar & @imertmoret Als het goed is hebben jullie ondertussen een e-mail ontvangen. Excuses voor de vertraging, was net iets later dan ik verwacht had.. Veel plezier met jullie ThermoSmart!

@FOODbazar Helaas zijn wij (nog) geen ThermoSmart-experts en weten we niet alle ins & outs. Ik begrijp dat het jammer is dat ThermoSmart niet telefonisch bereikbaar is, maar gelukkig zijn ze wel op andere manieren te bereiken. Ze helpen je graag!

Misschien kun je je vraag hier stellen en weet iemand het antwoord? Hier zitten genoeg experts! 🙂
Oké, hij is inmiddels besteld.
Hoi Malou, Thanks... Ook ik heb hem nu kunnen bestellen.
Reputatie 4
Badge +8
Goed om te horen! We horen graag wat jullie ervan vinden zodra die binnen is :)

Groet,
Tomer
Misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar wat is de levertijd vanaf het moment van bestellen?

Ik heb op 18 maart besteld. Wanneer kan ik mijn thermosmart (ongeveer) verwachten?
Badge +5
Hoi HdG,

Bedankt voor je bericht. Op het moment dat je de ThermoSmart besteld, zou deze met 3 werkdagen bij je moeten worden geleverd. ThermoSmart verzorgd zelf de bestellingen en leveringen, het beste is daarom met hen contact op te nemen waar je bestelling blijft.
Je kunt ze helaas niet telefonisch bereiken maar wel via hun support pagina Klik hier.

Veel succes en wij horen graag of alles goed is verlopen.

Groeten,

Serena
Hoi HdG,

Bedankt voor je bericht. Op het moment dat je de ThermoSmart besteld, zou deze met 3 werkdagen bij je moeten worden geleverd. ThermoSmart verzorgd zelf de bestellingen en leveringen, het beste is daarom met hen contact op te nemen waar je bestelling blijft.
Je kunt ze helaas niet telefonisch bereiken maar wel via hun support pagina Klik hier.

Veel succes en wij horen graag of alles goed is verlopen.

Groeten,

Serena

Bedankt voor je reactie. Het is jammer dat ThermoSmart niet telefonisch bereikbaar is, maar op e-mails werd (zelfs op zondag) zeer snel gereageerd.
Blijkt dat mijn bestelling al eerder bij mij was aangeboden toen ik er niet was, maar dat ik het briefje van de postbode in de bus niet had gezien/ontvangen.
Ik heb hem nu alsnog in huis.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi HdG,

Fijn om te lezen dat je hem hebt ontvangen. 🙂

Groet,
Tessa

Reageer