StickyBeantwoord

Hoe zit het met inkoopactie van de FLIR warmtebeeldcamera?

RichardSpijkers
Hallo,

Ik had me ingeschreven voor de warmtecamera van Filr.
Tot op heden heb ik nog niks gehoord daarover.
Er zou een coupon opgestuurd worden dacht ik.

Groeten
Richard
icon

Beste antwoord door Rob van Qurrent 6 juni 2017, 09:51

We zijn samen met de importeur van Flir druk bezig om de nieuwe FlirOne warmtecamera naar Nederland te halen. Helaas is de Flir camera nog steeds niet leverbaar in Europa.

De camera is inmiddels wel leverbaar in Amerika en normaal gesproken volgt Europa dan een aantal weken later.

*UPDATE 26-9-2017 *

De warmtebeeldcamera is onderweg naar onze leverancier en leverbaar binnen ongeveer 2 weken. Bedankt voor je geduld. Het duurt even, maar dan heb je ook wat...

Je kunt de warmtebeeldcamera vanaf nu t/m 13 oktober bestellen, met de behaalde 10% korting. Vergeet niet op de website bij 'compatibiliteit' te checken of je toestel geschikt is.

Heb je een Android toestel met micro USB? FLIR komt eind dit jaar met een oplossing. Inschrijven doe je door een mailtje te sturen naar info@sensorbv.nl. Je kan dan gewoon gebruik maken van de Qurrent-korting.

Bekijk origineel
17 Reacties
Tanja van Qurrent
Rank
Reputatie 1
Badge+10
Hoi Richard,

Als het goed is heb je van ons 28 februari van ons onderstaande email ontvangen. Binnenkort ontvang je van ons een mail zodra de camera's leverbaar bij de leverancier. In deze mail zit dan ook de bestel link.

Groetjes, Tanja

RichardSpijkers
Klopt die mail gehad.
Maar dacht dat ik de link gemist had.
Omdat we toch weer aantal maanden verder zijn.
Ik wacht geduldig af.
Dank voor het antwoord.
Tanja van Qurrent
Rank
Reputatie 1
Badge+10
Graag gedaan Richard.

Het blijkt inderdaad even te duren voordat ze leverbaar zijn door de leverancier. Maar we zijn niemand vergeten hoor, de mail ontvangen jullie binnenkort! 🙂

Groetjes, Tanja
Rob van Qurrent
Rank
Badge+1
We zijn samen met de importeur van Flir druk bezig om de nieuwe FlirOne warmtecamera naar Nederland te halen. Helaas is de Flir camera nog steeds niet leverbaar in Europa.

De camera is inmiddels wel leverbaar in Amerika en normaal gesproken volgt Europa dan een aantal weken later.

*UPDATE 26-9-2017 *

De warmtebeeldcamera is onderweg naar onze leverancier en leverbaar binnen ongeveer 2 weken. Bedankt voor je geduld. Het duurt even, maar dan heb je ook wat...

Je kunt de warmtebeeldcamera vanaf nu t/m 13 oktober bestellen, met de behaalde 10% korting. Vergeet niet op de website bij 'compatibiliteit' te checken of je toestel geschikt is.

Heb je een Android toestel met micro USB? FLIR komt eind dit jaar met een oplossing. Inschrijven doe je door een mailtje te sturen naar info@sensorbv.nl. Je kan dan gewoon gebruik maken van de Qurrent-korting.
RichardSpijkers
we wachten geduldig af.
Dank voor de melding.
ChrisL
Rob,

Wat is de verwachting? Kunnen we ook kiezen voor de PRO?

Chris
JohnKemmer
Badge+6
Is dat deze:

ChrisL
Hi Rob, John,

Wat is bedoel is wanneer kunnen we bestellen en kunnen we ook de One PRO :
http://www.flir.com/flirone/pro/
bestellen? Want de normale heeft niet zo veel detail.
ter info kijk ook in de app/play store voor reviews van de software... deze zijn niet al te positief.
Vita van Qurrent
Rank
Hoi Richard, John en Chris,

De inkoopactie gaat om de FLIR One warmtebeeldcamera, dit is dan ook de warmtebeeldcamera die je kunt bestellen.
Momenteel kan ik nog niets zeggen over de verwachting wanneer de bestellink verstuurd gaat worden.
Natuurlijk doen we er alles aan de camera's zo snel mogelijk binnen te krijgen en houden we jullie op de hoogte!
Bedankt voor jullie geduld!

Groetjes, Vita
H.Brants
Als het zolang duurt voordat FLIR daadwerkelijk actie onderneemt, dan heeft waarschijnlijk de markt zijn werk al gedaan. Enerzijds door prijserosie, anderzijds door de razendsnel voortschrijdende techniek. Desalniettemin nog steeds geïnteresseerd. Ben benieuwd naar het bericht om te kunnen (mogen?) bestellen
RichardSpijkers
Ik hoop dat de link snel komt!
Het gaat kouder worden en wil de FILR graag gebruiken.
Nina van Qurrent
Rank
Badge+5
Hallo Richard,

Dat hopen wij ook! Ik begrijp dat je de warmtebeeldcamera juist in de aankomende periode wil gebruiken.
Helaas hebben we nog geen verwachting wanneer deze camera in Europa beschikbaar zal worden. Zodra er meer nieuws is zullen jullie bericht ontvangen van @Rob van Qurrent.
Bedankt voor jullie geduld!

Groetjes, Nina
dropjoker
De Flirone wordt al geruime tijd geleverd in Nederland al is het wel mondjesmaat. Is gewoon te bestellen ios is derict leverbaar android 6 tot 8 dagen.

In de genoemde mail door Qurrent staat duidelijk dat je de camera gereserveerd hebt. Later ergens in de zomer zou de exacte leverdatum gemaild worden zodat jij als een van de eersten deze primeur zou hebben.
En nu zou je hem ineens moeten gaan bestellen? Dan wordt het ergens 2018......Qurrent neem je verantwoording in deze.

Je wordt op de hoogte gehouden? Nou echt niet, ik moest er zelf achter komen. Qurrent communiceerd totaal niet. Al meer dan 6 maanden laat zij niets van haar horen. BJ....

Grt nico...
RichardSpijkers
Krijg net de mail dat ik de filr kan bestellen.:D
Wat dan weer erg jammer is dat de filr met usb-c aansluiting is.
En dat Filr wel met een oplossing gaat komen maar voorlopig is die er nog niet:@
Dus ik wilde deze bestellen maar wacht nu eerst weer af!
RichardSpijkers
Ik heb natuurlijk een mail gestuurd naar warmtebeeld camera.
Kreeg net het volgend antwoord :

Geachte heer Spijkers,

Bedankt voor uw e-mail.
De Flir One met micro USB connectie is op dit moment nog niet leverbaar.
Wij verwachten dat de Flir One met de micro USB connectie aan het eind van dit jaar gaat komen.
Op dit moment zijn wij de mogelijkheid aan het uit zoeken om een adapter te gebruiken zodat de USB-C variant ook te gebruiken is voor telefoons met een Micro USB aansluiting.
Zodra wij deze adapter beschikbaar hebben willen wij deze zelf eerst gaan testen voordat wij deze aanbieden aan onze klanten.

Ik wil u nog even vragen geduld te hebben, zodra de juiste adapters te bestellen zijn zal ik u direct op de hoogte stellen.
Dan is aan u de keuze of u de adapter wilt gebruiken of dat u toch wacht tot de micro USB variant te bestellen is.

Een andere optie is om te kijken naar een soort gelijke camera namelijk de Seek Compact Android:
https://www.warmtebeeldcamera.nl/nl/seek-thermal-compact-android.html
Speciaal voor u mag ik deze camera aanbieden met dezelfde korting als de Qurrent actie.
Kortingscode: Qurrent2017

Mochten er nog vragen zijn of wilt u nog meer informatie neem dan gerust contact op.

Met vriendelijke groeten,

Fleur Kaplan,

En daarna deze mail:

Geachte heer Spijkers,

Ik heb u zojuist een mail gestuurd met een kortingscode voor de Seek compact Android.
Hierbij wil ik u graag een andere kortingscode sturen met maar liefst 20%!

De nieuwe kortingscode is: QurrentSeek

Met vriendelijke groet,

Fleur Kaplan,

Maar goed ik wilde juist niet voor de Seek camera gaan.
Rob van Qurrent
Rank
Badge+1
Beste Richard,
Ik vind het ook super vervelend dat er zoveel problemen zijn met de Flir levering. Helaas is onze nederlandse partner volledig afhankelijk van Flir in de US voor wat betreft de leveringen.
RichardSpijkers
@Rob van Qurrent ja dit snap ik ook wel.
Alleen jammer dat filr zo een beslissing heeft gemaakt.
Zelfs nieuwe modellen van android hebben niet allemaal een usb-c.
Voor apple gebruikers is er niks aan de hand:D

Reageer