Beantwoord

Ik heb de vragenlijst voor inkoopactie warmtepomp niet ontvangen na het reserveren, wat nu?

• 12 februari 2017
  • 6 reacties
  • 392 keer bekeken

Badge
Beste Qurrent,

Zoals velen heb ik de warmtepomp gereserveerd. Hiervan heb ik een reserveringsbevestiging gekregen maar ik heb de vragenlijst die ingevuld moet worden nooit gehad...

Heb jullie hier al 2x over gebeld en ik zou terug gebeld worden, maar tot op heden blijft het heel erg stil van jullie kant...

Gaan jullie je terugbel belofte nog vervullen en wanneer kan ik een belletje verwachten?
icon

Beste antwoord door Michelle van Qurrent 13 februari 2017, 09:37

Beste SStroosnijder,

die stilte aan de overkant zal niet langer duren. Ik heb je reactie doorgestuurd naar mijn collega. Hij is nu bezig met Techneco om iedereen die geen vragenlijst heeft gehad, alsnog een vragenlijst en daarna een offerte aan te bieden. Hij zal nu contact met je op gaan nemen. En allicht fijn om te weten: ondanks dat de inkoopactie al voorbij is, doe je gewoon nog mee met de inkoopactie en heb je dus recht op de bedongen korting.

Groetjes,

Michelle
Bekijk origineel

6 reacties

Beste SStroosnijder,

die stilte aan de overkant zal niet langer duren. Ik heb je reactie doorgestuurd naar mijn collega. Hij is nu bezig met Techneco om iedereen die geen vragenlijst heeft gehad, alsnog een vragenlijst en daarna een offerte aan te bieden. Hij zal nu contact met je op gaan nemen. En allicht fijn om te weten: ondanks dat de inkoopactie al voorbij is, doe je gewoon nog mee met de inkoopactie en heb je dus recht op de bedongen korting.

Groetjes,

Michelle
Wat is de verwachting hoe lang dit gaat duren? We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb nog niks vernomen.
Beste MennoV,

heb je twee vragenlijsten ingevuld? De eerste ging vooral over persoonlijke gegevens, de tweede over je huis zelf.

Groetjes,

Michelle
Hallo Qurrent,
Ik heb jullie bevestiging van de warmtepomp actie reservering ook binnen, maar verder niets meer gehoord. Ik ben nog wel geinteresseerd. Kunnen jullie hier op terugkomen?
Groet,
John
Natuurlijk John! Zou je mij in een privébericht je adres, telefoonnummers en e-mailadres willen geven? Dan kan ik het met Techneco voor je regelen.

Groet en een knalgroen weekend!

Michelle
Badge
Beste SStroosnijder,

Groetjes,

Michelle

Uiteindelijk is de installateur komen kijken maar hij kan de pomp pas plaatsen ergens eind mei 😞 Nouja laten we hopen op mooi weer de komende periode zodat de stookkosten alsnog laag kunnen zijn...

Reageer