Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!

Beantwoord Ik heb me aangemeld voor de Elga warmtepomp maar nog niets gehoord, wat nu?

Q-starter

0 replies

Auteur
  • 3 april 2017
Ik heb begin dit jaar ook aangegeven mee te willen doen met de warmtepomp actie maar tot op heden ook nog niets gehoord. Wat kan ik nu het beste doen?

groetjes Marieke

icon Gemarkeerd als beste antwoord Annick van Qurrent on 4 april 2017, 15:55

Hey Marieke_V,

Leuk dat je mee doet met onze inkoopactie! Je had inmiddels een vragenlijst moeten ontvangen waarna er een vrijblijvende afspraak met je wordt gemaakt om een offerte op te stellen. Ik heb gelijk bij Techneco, onze installatiepartner voor de Elga Warmtepomp, aangegeven dat je mee wilt doen. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Laat je ons weten hoe je warmtepomp uiteindelijk bevalt?

Groeten van Annick

Bekijk origineel

7 reacties

Q-moderator

137 replies

Beantwoord
  • 4 april 2017
Hey Marieke_V,

Leuk dat je mee doet met onze inkoopactie! Je had inmiddels een vragenlijst moeten ontvangen waarna er een vrijblijvende afspraak met je wordt gemaakt om een offerte op te stellen. Ik heb gelijk bij Techneco, onze installatiepartner voor de Elga Warmtepomp, aangegeven dat je mee wilt doen. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Laat je ons weten hoe je warmtepomp uiteindelijk bevalt?

Groeten van Annick
Q-friend

8 replies

• 7 mei 2017
Ook ik heb nooit meer wat gehoord......
Q-moderator

897 replies

• 8 mei 2017
Hoi J.C.C.Schippers,

Goed dat je het aangeeft! Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega die contact heeft met Techneco. Met het verzoek aan Techneco om zo snel mogelijk contact met je op te nemen!

Groetjes, Tanja
Q-starter

1 replies

• 8 mei 2017
Beste Qurrent,

Ook wij hebben niets meer van de inkoopactie gehoord, alhoewel we ons hadden ingeschreven. Kunnen jullie onze gegevens ook nogmaals doorgeven?

Groet, Jasper
Q-moderator

897 replies

• 8 mei 2017
Hoi Jasper,

Jazeker! Ik heb het meteen doorgegeven.

Groetjes, Tanja
Q-friend

8 replies

• 18 juni 2017
Marieke_V schreef:

Ik heb begin dit jaar ook aangegeven mee te willen doen met de warmtepomp actie maar tot op heden ook nog niets gehoord. Wat kan ik nu het beste doen?

groetjes Marieke

Dit is nu de tweede keer dat ik laat weten nog niets gehoord te hebben mbt de warmtepomp.........
Ik was een van de inschrijvers maar daarna is het volledig stil
Ook nadat Qurrent al een keer door mij is gecontact is het hieromtrent stil gebleven
Wat nu??
Q-moderator

70 replies

• 20 juni 2017
Hallo J.C.C. Schippers,

We hebben nogmaals navraag gedaan bij techneco en het blijkt dat je niet op de lijst staat. Hieruit lijkt het alsof je de vragenlijst niet hebt gehad of niet goed is ontvangen.
Je gegevens zijn nu in ieder geval doorgestuurd aan Techneco, ze nemen dit over en ze zorgen dat een lokale installateur contact met je op gaat nemen.
Een belangrijke vermelding: de subsidie gaat per 1 juli waarschijnlijk wel naar beneden van €2300 naar €1800.

Excuses voor de vertraging, maar hopelijk gaat het naar wens met de installateur!

Groeten van Nina

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: