Beantwoord

Ik heb toch een opzegboete moeten betalen terwijl ik een contract met een Groene Cheque heb.

• 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 234 keer bekeken

Hallo. Mij is beloofd dat qurrent de boete van het overstappen zou betalen. Nu heb ik er toch zelf een rekening van gehad. Hoe word dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 22 januari 2019, 10:52

Hoi @R.vandenBerg.

Bedankt voor je bericht.

Je hebt inderdaad een Groene Cheque in je contract waarmee je de opzegvergoeding van je vorige leverancier bij ons kan declareren.
Dit kan je doen door (een kopie van) je eindnota te uploaden via ons online declaratieformulier.

Je kan de vergoeding van je boete tot maximaal € 250,- vervolgens tegemoet zien op de eerste jaarnota. Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je hier bij ons altijd mee terecht.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @R.vandenBerg.

Bedankt voor je bericht.

Je hebt inderdaad een Groene Cheque in je contract waarmee je de opzegvergoeding van je vorige leverancier bij ons kan declareren.
Dit kan je doen door (een kopie van) je eindnota te uploaden via ons online declaratieformulier.

Je kan de vergoeding van je boete tot maximaal € 250,- vervolgens tegemoet zien op de eerste jaarnota. Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je hier bij ons altijd mee terecht.

Groeten,
Julian

Reageer