Beantwoord

Ik zou graag mijn jaarrekening willen ontvangen alvorens ik overstap naar een andere energie-leverancier

• 5 januari 2019
  • 1 reactie
  • 232 keer bekeken

Beste Qurrent,

Ik zie in mijn dashboard dat ik mijn contract kan verlengen. Ik zou hiervoor een persoonlijke aanbieding kunnen inzien maar als ik dat pad volg dan is er weinig persoonljks aan . Ik kom terecht op een (gedeelte van) de site waar ik mijn postcode en verwachte verbruik kan opgeven. Er wordt geen rekening gehouden met de afgelopen periode bij Qurrent.

Ik zou graag de eindafrekening ontvangen, zodat ik verder kan gaan zoeken naar een bij mij passende energieleverancier.

Alvast bedankt voor de moeite.

John
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 januari 2019, 10:38

Hoi John,

Dankjewel voor je bericht!
Op 21-12 was je een jaar klant bij ons. Je jaarnota zal nu dus worden opgemaakt. Dit kan enkele weken duren, dus ik verwacht dat de nota er snel aankomt.
In je verlengaanbod teken je voor de tarieven, niet voor het termijnbedrag. Als het verbruik uit je nota dus lager blijkt dan het verwachte verbruik in je aanbod, dan kan je termijnbedrag ook omlaag.

Als je toch wil overstappen naar een andere leverancier zullen we nog een eindafrekening maken over de resterend periode. Deze komt naar je toe na de overstap.

Ik hoor het graag als ik je ergens mee kan helpen!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi John,

Dankjewel voor je bericht!
Op 21-12 was je een jaar klant bij ons. Je jaarnota zal nu dus worden opgemaakt. Dit kan enkele weken duren, dus ik verwacht dat de nota er snel aankomt.
In je verlengaanbod teken je voor de tarieven, niet voor het termijnbedrag. Als het verbruik uit je nota dus lager blijkt dan het verwachte verbruik in je aanbod, dan kan je termijnbedrag ook omlaag.

Als je toch wil overstappen naar een andere leverancier zullen we nog een eindafrekening maken over de resterend periode. Deze komt naar je toe na de overstap.

Ik hoor het graag als ik je ergens mee kan helpen!

Groet, Joost

Reageer