Sticky News

Inkoopactie Infraroodverwarming t/m 6 januari 2019

• 3 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 663 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

Met infraroodverwarming kun je je huis energiezuinig verwarmen, nagenoeg zonder energieverlies. Hiermee kun je dus een hoop energie én kosten besparen. Infraroodpanelen zetten elektriciteit om in onzichtbare infrarode warmtestraling, vergelijkbaar met de straling van de zon. Lekker toch!

De actie

Hoe werkt het?
  • Vul je gegevens in en reserveer de infraroodverwarming
  • Je ontvangt een bevestigingsmail
  • In januari, of wanneer de maximale korting is bereikt, wordt de prijs bepaald
  • Je ontvangt dan een e-mail met je kortingscode
  • Je kunt je infraroodpaneel dan zelf bestellen op de website van de leverancier
  • De levertijd is 3 tot 5 werkdagen

Nog meer vragen?
Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie Infraroodverwarming pagina.

Vragen over de actie kan je in dit topic stellen. Voor vragen over het product of de leverancier kan je de handleiding raadplegen of contact opnemen met HeatXL, op telefoonnummer 0165-714107.

Andere inkoopacties

4 reacties

jaga tempo radiatoren of infra rood panelen, dankzij een vorige qurrent inkoopactie ben ik me bewust van de jaga tempo radiatoren en wil overwegen om deze aan te schaffen, maar nu komen deze infra rood panelen langs, en vraag ik mij af welke nu beter zijn in groen opzicht, ik heb zelf geen zonnepanelen maar zit wel via qurrent in een stroomdelen project
Gr
Ronald
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @rharing66 het is niet volledig mijn vakgebied, dus ik kan het je niet met zekerheid vertellen.

Volgens mij is de jaga tempo er om je huidige radiator mee te vervangen, en het infraroodpaneel meer als extra warmte bovenop je radiator voor een specifieke plek.

@JohnKemmer of @Prenger weten jullie het misschien ? 🙂
Reputatie 5
Badge +14
Jaga radiatoren zijn inderdaad gewone radiatoren of dit dit nu convectoren of design uitvoering is maakt niet uit alle hebben een aansluiting op een centrale verwarming nodig en ook hier maakt het niet uit of dit stadsverwarming, eigen cv ketel of warmtepomp is.

Infrarood heeft alleen stroom nodig en het liefst zelf opgewekt of deelname in een project waarbij je je eigen stroom opwekt.

Het verschil zit hem in de behaaglijkheid. Bij radiatoren heb je hoofdzakelijk convectie en bij bepaalde uitvoering van radiator heb je dan ook nog een beetje stralingswarmte echter is het vaak toch zo dat de overgang tussen 2 kamers (of meerder) meestal 1 temperatuur is.
Bij infrarood betreft het straling en deze zal nooit een gehele ruimte in zijn geheel verwarmen, je hebt dus warme en koude zones in 1 ruimte. Daar en tegen is in een kleine ruimte een infrarood paneel wel weer in het voordeel ten opzichte van een radiator.
Reputatie 5
Badge +13
Super bedankt @JohnKemmer voor je uitleg! Had ik het toch een beetje goed 🙂

Reageer