Inkoopactie Jaga Tempo convector t/m 26 november

• 9 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 532 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

De Jaga Tempo is een convector met de uitstraling van een radiator. Een convector zuigt lucht van beneden aan, verwarmt het en stuurt het via de bovenkant de kamer in. Daardoor verdeelt het de warmte over een ruimte goed.

De Jaga Tempo convector heet niet voor niets low H2O. Hij heeft 90% minder water nodig dan normale radiatoren. Omdat er nu veel minder water verwarmd hoeft te worden, warmt het sneller op. De Jaga Tempo is dus heel snel op temperatuur! Hoe werkt de inkoopactie? Lees snel verder.

De actie
De korting is afhankelijk van het aantal reserveringen:

Hoe werkt het?
• Vul je gegevens in en bevestig ze met de reserveerknop.
• Je ontvangt een bevestigingsmail.
• Na afloop bepalen we de korting op basis van het aantal inschrijvingen.
• Begin december ontvang je per email een kortingscode zodat je de Jaga radiator(en) kunt bestellen in de Qurrent energiewinkel

Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie Jaga Tempo pagina.

Andere inkoopacties
Inkoopactie Zonnepanelen loopt t/m 1 januari
Inkoopactie Loria Warmtepomt loopt t/m 1 januari
Inkoopactie SpeedComfort loopt t/m 19 november

3 reacties

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen:
https://www.eco-logisch.nl/Jaga-Tempo-wandconvector---Type-21--90x80cm-8813
€ 553,33 per stuk
en
https://www.eco-logisch.nl/Jaga--Jaga-Tempo-wandconvector---Type-21---90x80cm-8577
€ 459,20 per stuk

Lijkt erop dat de prijs even verhoogd is voor deze actie? Of kan ik gewoon de code toepassen op de onderste en daar dus de korting op krijgen?
Reputatie 5
Badge +14
Lijkt mij gewoon een standaard convector waarbij in de ombouw ventilatoren zijn geplaatst.
Koopt men gewoon een convector kan er meestal een bijpassende ombouw omheen geplaatst worden, of zelf maken. Lijkt mij toch een beetje goedkoper met het zelfde resultaat.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo BenH,

Bedankt voor je bericht.

Als je naar de productspecificaties van de producten kijkt, dan zie je waar het verschil hem in zit! Dat zit hem in de diepte, in de afgifte in Watt en twin convector.

Deze Jaga tempo wandconvector: € 553,33
-Diepte: 16,5 cm
-Afgifte in Watt bij 75 graden: 3016 W
-Geen twin convector aanwezig

Deze Jaga Tempo wandconvector: €459,20
-Diepte: 21,5 cm
-Afgifte in Watt bij 55-45: 1389 W
-Wel een Twin convector aanwezig

Op onze inkoopactie-pagina staan de Jaga Tempo modellen die meedoen aan deze inkoopactie.

Groetjes, Nina

Reageer