Inkoopactie Loria Warmtepomp t/m 1 januari

• 9 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 1701 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

Wil jij er komende winter warm bij zitten zonder verwarmingsketel? Dat kan met de Loria Duo warmtepomp van Techneco. Door energie uit de buitenlucht te halen kun je je huis op een duurzame manier verwarmen. Lekker warm én knalgroen.
Hoe werkt de inkoopactie? Lees snel verder.

De actie
De korting is afhankelijk van het aantal reserveringen:

Let op: Bovenstaande prijzen betreffen alleen de Loria warmtepompen zelf.

Hieronder vind je een voorbeeldberekening:
  • Aanschaf van een Loria Duo 8 inclusief ruimtemodule (thermostaat) = EURO 4.800,- + EURO 100,- = EURO 4.900,- ex BTW
  • Prijs: EURO 5.929,- inclusief BTW
  • Voorbeeld installatiekosten (situatieafhankelijk): EURO 2.500,- inclusief BTW
  • Totaal: EURO 8.429,- inc BTW
  • Subsidie Loria Duo 8: EURO 2.000,-
  • Korting Techneco 10% over EURO 4.800,- = EURO 480,-
  • Netto investering: EURO 5.949,- inc BTW
Hoe werkt het?
• Maak een reservering door te klikken op de reserveer knop
• Maak een afspraak met een installateur voor een vrijblijvende offerte
• Stuur na installatie een kopie van de factuur met je bankgegevens op naar techneco (info@techneco.nl)
• Techneco kijkt of je via Qurrent hebt gereserveerd.
• Techneco maakt het kortingsbedrag binnen drie weken over naar je bankrekening

Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie Warmtepomp pagina.

Andere inkoopacties
Inkoopactie Zonnepanelen loopt t/m 1 januari
Inkoopactie SpeedComfort loopt t/m 19 november
Inkoopactie Jaga Tempo Radiator loopt t/m 26 november

6 reacties

Ik woon in een jaren 30 woning. Dak en vloer is geïsoleerd. De woning heeft geen spouwmuren die ik kan isoleren en er is ook geen extra isolatie aangebracht middels voorzetpanelen o.i.d. Verwarming gaat middels een nieuwe CV ketel en reguliere radiatoren.

Als ik de toelichting op dit product lees lijkt dit niet voor mijn situatie geschikt omdat er staat dat je woning goed geïsoleerd moet zijn. Interpreteer ik dit goed of kan het ook in mijn situatie een interessante investering zijn?
Ik woon in een jaren 30 woning. Dak en vloer is geïsoleerd. De woning heeft geen spouwmuren die ik kan isoleren en er is ook geen extra isolatie aangebracht middels voorzetpanelen o.i.d. Verwarming gaat middels een nieuwe CV ketel en reguliere radiatoren.

Als ik de toelichting op dit product lees lijkt dit niet voor mijn situatie geschikt omdat er staat dat je woning goed geïsoleerd moet zijn. Interpreteer ik dit goed of kan het ook in mijn situatie een interessante investering zijn?

Zelf woon ik in een woning uit 1918 in een vergelijkbare situatie als jij met een Daikin hybride warmtepomp. Het kan op zich prima, maar jij hebt twee redenen het niet te doen: een nieuwe CV ketel en traditionele radiatoren. Als je een afgeschreven ketel, convectoren en voldoende zonnepanelen had was het zeker een goede optie geweest.
Reputatie 5
Badge +14
Je zou buitengevel isolatie kunnen doen. Er is o.a. polystuc wat gepleisterd moet worden, ja je hebt dan een gevel die gestuct is. Voordeel is dat hierop de BTW aftrekbaar is.
Je kunt ook andere buitengevel isolatie toepassen maar deze moet meestal met een nieuw gemetselde muur afgewerkt woren ook hier si de BTW aftrekbaar maar de buitenmaten van de woning worden beduidend groten en het is maar de vraag of je hier toestemming voor krijgt.
Dank voor de antwoorden. Deze laat ik dus maar gaan, ben nog wel aan het kijken voor de zonnepanelen.

Voor de achterzijde van de woning overwegen we buitengevelisolatie met stucwerk, aan de voorkant is dat geen optie, dat zou het aangezicht van de straat nogal schaden.
Badge +4
Bij de link van jaga en de andere komt ik op een inlog pagina uit! Klopt dit wat moet ik doen om in te loggen>
Reputatie 3
Badge +9
Hoi John.v

Welke link bedoel je precies?

Groet,

Jeroen

Reageer