Sticky News

Inkoopactie Plugwise zone-regeling t/m 31 maart 2019

• 7 januari 2019
  • 7 reacties
  • 627 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

Met de Plugwise Home Set kun je meteen beginnen met het besparen van energie. Stel gemakkelijk een schema in dat past bij jouw levensstijl of zet je verwarming hoger vanaf de luie stoel.

De actie

Hoe werkt het?
  • Klik op reserveren en vul je gegevens in
  • Je ontvangt een bevestigingsmail
  • Als de actieperiode voorbij is of als de maximale korting is bereikt ontvang je een e-mail met een link naar de bestelpagina

Heb je nog vragen?
Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie Plugwise zone-regeling pagina.

Je kunt een van de handleidingen raadplegen: Tom, Lisa, Adam of contact opnemen met Plugwise via info@plugwise.com.

Andere inkoopacties

7 reacties

Hi!
Zou echt top zijn als er ook een setje zou komen voor vloerverwarming, met Floor in plaats van Tom knoppen. Zou jammer zijn als mensen met vloerverwarming (wat sowieso meestal zuiniger is dan verwarming via radiatoren) buiten de boot zouden vallen! Zou er misschien wat te regelen zijn? De knoppen zijn in ieder geval in losse prijs even duur, dus zou te gek zijn als de qurrent-community mét vloerverwarming ook gebruikt zou kunnen maken van deze korting!
@Tanja van Qurrent wie zou dit kunnen regelen 🙂?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @BetteWesterhoff ik heb je idee doorgestuurd naar mijn collega's die over de inkoopacties gaan. Ik heb er zelf geen verstand van wat mogelijk is, dus ik ben van hun in afwachting 🙂 Maar zeker een goed idee!

Groetjes, Tanja 🙂
Ah, top! Hou je me op de hoogte?
Reputatie 5
Badge +13
Uiteraard!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @BetteWesterhoff , het duurde even maar ik heb een reactie! Er zijn mogelijkheden voor vloerverwarming 🙂.

Ik stuur je via de mail vandaag de contactgegevens van de juiste persoon van Plugwise toe.

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bette, een vertraging in het verzenden van mijn mail! Ik heb de contactgegevens namelijk nog niet binnen. Ik hoop ze snel te hebben.

Groetjes, Tanja

Reageer