Sticky News

Inkoopactie Radiatorthermostaat t/m 1 juli 2018

Reputatie 4
Badge +13

De draadloze radiatorknoppen vervangen de knoppen van je radiator. Met deze draadloze set, bestaande uit twee draadloze radiatorknoppen en een afstandsbediening, kun je eenvoudig de temperatuur per kamer instellen. De draadloze radiator knoppen werken via de thermostaat in de huiskamer.

Een koude badkamer binnenstappen is door de timerfunctie verleden tijd. De Smartwares draadloze set is makkelijk te installeren en erg gebruiksvriendelijk. De radiatorthermostaat is makkelijk zelf aan te sluiten en heeft door de 433Mhz ontvangers altijd goed bereik.

De actie

Hoe werkt het?
  • Klik op "reserveer nu" en vul je gegevens in.
  • Je ontvangt een bevestigings-email
  • Als de actie voorbij is of wanneer de maximale korting is bereikt ontvang je een e-mail met een kortingscode
  • Met de kortingscode bestel je de set in onze energiewinkel

Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie Radiatorthermostaat pagina.

Andere inkoopacties

6 reacties

Badge +2
lijkt me handig en zie dat deze op 433mhz werkt.
kan die ook dmv domotica aangestuurd worden?
klikaanklikuit werkt namelijk ook op dezelfde frequentie en die stuur ik ook aan met domotica naast mijn zwave apparatuur natuurlijk.
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @RichardSpijkers,

Bedankt voor je vraag.

Ik heb helaas niet genoeg kennis over deze specifieke radiatorthermostaat om je vraag met zekerheid te kunnen beantwoorden.
Als je toch antwoord wilt op deze vraag kun je het beste even contact opnemen met de partner die dit product via ons aanbiedt: Ecologisch.
Hun telefoonnummer is: 020 6823707.

Groeten,
Julian
Badge +2
@Julian van Qurrent
Ik heb de site gevonden:
https://www.eco-logisch.nl/Smartwares-Smarthome-Radiator-knoppen-met-Afstandbediening-7407
Blijkt compatibel te zijn met homewizard.
zie ook http://www.homewizard.nl/smartwares-draadloze-radiatorkraan.html
Dat kan ik ook aansturen.
Ik zie dat ik dan niet de temperatuur kan uitlezen wat sommige smart radiator knoppen (zwave) wel weer kunnen maar die zijn ook stukken duurder.
Ik zal er eens over denken of het handig is.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Richard,

Fijn dat je het hebt gevonden en bedankt voor het delen 🙂

Groet,
Tessa
Hallo, ben nieuwe klant bij Qurrent en lees over deze radiothermostaat. Lijkt mij handig. Alleeni staat in de handleiding dat een zogenaamde thermostatische radiatorkraan is vereist. Wat is dat precies en hoe kan ik zien of die op mijn radiator zit?
Dank voor reactie,
Arjan
Reputatie 3
Badge +11

Afhankelijk welke fabrikant maar ze zien er over het algemeen zo uit.

De inkoopactie betreft een product van HomeWizard en past op nagenoeg de meeste thermostatische radiatorkranen, zo nodig via meegeleverde hulpstukken.

Reageer