Inkoopactie SpeedComfort t/m 19 november

• 9 oktober 2017
  • 26 reacties
  • 890 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

De SpeedComfort haalt de maximale warmte uit je radiator. Je bespaart tot wel 30% aan energie zonder verlies van comfort en je kunt hem heel gemakkelijk zelf bevestigen. De SpeedComfort is een ventilator die je met magneetjes aan de onderkant van je radiator vastklikt. De ventilator zorgt ervoor dat de warmte van de radiator direct wordt gecirculeerd door de gehele ruimte. Dit betekent dat je sneller kunt genieten van de warmte en minder energie verbruikt om de ruimte op te warmen. Hierdoor kan het water in je cv-ketel verlaagd worden naar 60 graden in plaats van de gebruikelijke 80 graden. En dan ga je besparen! Hoe werkt de inkoopactie? Lees snel verder.

De actie
De korting is afhankelijk van het aantal reserveringen:

Over onze partner
SpeedComfort is een jong, snel groeiend bedrijf. Belangrijkste reden voor ons om de slimme radiatorventilator te ontwikkelen was de behoefte bij te kunnen dragen aan het beperken van CO2 uitstoot.
SpeedComfort werd in november 2015 winnaar van ‘Het Groenste Idee van Nederland’. In 2016 zaten we in de finale van de Nationale Energiebesparings Competitie ‘EnergieStopper’ en dit jaar staan we in de MKB Innovatie Top 100.

Hoe werkt het?
Als klant van Qurrent kun je hier een SpeedComfort reserveren. Wat komt daar bij kijken? Hieronder zie je het proces.
• Reserveer gratis en vrijblijvend een SpeedComfort via de aanvraagbutton
• Je ontvangt van ons een bevestigingse-mail
• Na afloop van kortingsactie laten wij weten wat de korting is geworden en ontvang je de kortingscode en bestellink
• Je ontvangt de SpeedComfort binnen 10 dagen en kunt genieten van een comfortabel huis

Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie SpeedComfort pagina.

Andere inkoopacties
Inkoopactie Zonnepanelen loopt t/m 1 januari
Inkoopactie Loria Warmtepomt loopt t/m 1 januari
Inkoopactie Jaga Tempo Radiator loopt t/m 26 november

26 reacties

Ik heb me ingeschreven maar nog wel wat vragen.

Wij hebben een modulaire thermostaat, en verwarmen op standaard snelheid (gaan nu traag proberen, maar geen idee of dat prettig is). De maximale aanvoertemperatuur is dan niet aan te passen omlaag, dat kan alleen als we het modulaire gedeelte uitzetten, en dat geeft weer meer schokkerige temperatuurswisselingen. Dat lijkt ons dus sowieso niks.
Is de speedcomfort nog een aanvulling (besparingstechnisch, of comfort)?

We hebben een kamer van 7 bij 4 bij 2.5 hoog, met verwarmingen van 3 meter aan beide kanten. Mijn vrouw zegt dat 2 keer 2 dan prima is, ik denk dat 2 keer 3 beter is omdat je dan meer verwarming meepakt waar de lucht wordt weggevoerd. Wie heeft er gelijk? 😉
Reputatie 2
Badge +8
Leuk dat je interesse hebt Trevor!
Je stelt hele goede vragen, moet eerlijk zeggen dat het product zo nieuw is dat ik het voor je moet uitzoeken.

@Rob van Qurrent Kun jij Trevor helpen?

Groeten van Giulia
Bij voorbaat dank.

De vorige keer zijn de codes eerder verstrekt omdat de doelstelling bereikt was. Met 320 aanmeldingen is dat nu (best wel snel al zeg ik het zelf) wederom bereikt. Als het mogelijk is zou het fijn zijn als dat nu weer kan gebeuren. Hoe sneller we kunnen bezuinigen op het gas hoe beter niet waar? 😉
Reputatie 2
Badge +8
Dat is zeker waar Trevor, wat een geweldige instelling!

Rob zal je snel te woord staan ;)

Groeten van Giulia
Geld deze actie alleen voor de basics of ook voor de Narrow?
Hallo @Rob van Qurrent heb je al antwoorden op mijn vragen?

En meer algemeen, moeten we nu wachten op het einde van de inschrijving of kunnen we de code eerder krijgen nu het streefaantal voor de maximale korting al eerder gerealiseerd is?

De kachel brandt hier al enige dagen weer, en deze hulpmiddelen zijn dus al meer dan welkom 🙂
Badge +5
Omdat we het aantal inschrijvingen voor de maximale korting al hebben gehaald gaan we degenen die al hebben ingeschreven deze week al een kortingscode toesturen. Zo kun je direct beginnen met besparen.

De korting is van toepassing op je gehele bestelling behalve de verzendkosten.
Badge +5
Ik heb me ingeschreven maar nog wel wat vragen.

Wij hebben een modulaire thermostaat, en verwarmen op standaard snelheid (gaan nu traag proberen, maar geen idee of dat prettig is). De maximale aanvoertemperatuur is dan niet aan te passen omlaag, dat kan alleen als we het modulaire gedeelte uitzetten, en dat geeft weer meer schokkerige temperatuurswisselingen. Dat lijkt ons dus sowieso niks.
Is de speedcomfort nog een aanvulling (besparingstechnisch, of comfort)?

We hebben een kamer van 7 bij 4 bij 2.5 hoog, met verwarmingen van 3 meter aan beide kanten. Mijn vrouw zegt dat 2 keer 2 dan prima is, ik denk dat 2 keer 3 beter is omdat je dan meer verwarming meepakt waar de lucht wordt weggevoerd. Wie heeft er gelijk? ;)

@TremlPoileax
Eén SpeedComfort verplaatst per uur zo'n 30m3 lucht. Als alle lucht in een ruimte 1x per uur circuleert is dat doorgaans voldoende.
Jullie kamer van 4 bij 7 meter en 2,5 hoog heeft een inhoud van 70m3. Theoretisch is 2 te weinig (60M2) en 3 teveel (90m3) .... Ik zou zelf voor 2 gaan.

Rob
Verkeerde tag, maar ik lees het toch ;)

Dank je wel. En dan neem ik aan het beste 1 op elke verwarming zodat ze verplaatsing bij 2 radiatoren is (7 meter bij elkaar vandaan).
Mijn redenatie is dat je bij elke warmtebron een eigen circulatie wilt hebben om de warmte weg te voeren. En dan inderdaad 1 per kant, omdat het elkaar richting het midden tegenkomt en daar waarschijnlijk vermengt en zo wat makkelijker die laatste meters extra pakt.
Badge +5
Verkeerde tag, maar ik lees het toch ;)

Dank je wel. En dan neem ik aan het beste 1 op elke verwarming zodat ze verplaatsing bij 2 radiatoren is (7 meter bij elkaar vandaan).
Mijn redenatie is dat je bij elke warmtebron een eigen circulatie wilt hebben om de warmte weg te voeren. En dan inderdaad 1 per kant, omdat het elkaar richting het midden tegenkomt en daar waarschijnlijk vermengt en zo wat makkelijker die laatste meters extra pakt.

@Trevor
Als je twee radiatoren hebt zou ik er inderdaad op iedere radiator 1 plaatsen.
Beste Qurrent.
Ik heb me aangemeld voor deze actie, maar heb nog geen mail gehad met de bestel code kan dat kloppen?
Als ik de code heb ontvangen kan ik deze dan maar 1 keer gebruiken? Ik zou namelijk graag een set willen proberen om te luisteren hoeveel geluid ervan af komt. Als dit bevalt dan wil ik graag meerdere sets bestellen voor de rest van het huis.
Reputatie 2
Badge +5
Hi BartJager,

Wat jammer dat je nog geen e-mail hebt gekregen om te bestellen. Ik heb even zitten zoeken, maar kan geen reservering terugvinden. Kan je mij in een privébericht het e-mailadres sturen waarmee jij je hebt ingeschreven?
Dan kan ik kijken of wij je kunnen terugvinden!

Groetjes,
Nathan
Goedemiddag,

Ik bedacht me net dat ik ook geen mail heb gekregen van de inkoopactie. Ik kan ook geen mail vinden in mijn SPAM box.

MVG,
J.A. Elbertsen
Reputatie 2
Badge +5
Hi Elberja,

Dat is vreemd. Ik zal jouw e-mailadres doorgeven naar de juiste afdeling. Gaan wij even kijken waar dit is mis gelopen.
Je krijgt nog van me te horen!

Groetjes,
Nathan
Reputatie 4
Badge +8
@BartJager, als het goed is heb jjij een tijdje geleden opnieuw een bevestiging per mail ontvangen.

@Elbarja, jij krijgt vandaag van ons een mailtje :)

Groet,
Tomer
Hi Tomer,

Dank voor je reactie maar als ik op de link klik die in de mail staat dan kom ik in de webshop terecht waar ik de speedcomfort tegen regulier prijzen kan aanschaffen maar niet meer kan profiteren van de voorwaarde van de inkoopactie. Klopt dat ?

MVG
Elberja
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Elberja,

Je kunt bij het afrekenen de kortingscode invoeren, dan gaat de korting er nog van af. Laat je me weten of het gelukt is?

Groet,

Jeroen
Hoi!

Ik heb me een tijdje geleden ook ingeschreven voor deze actie. Ik heb mijn mailbox volop afgestruind maar ook geen mailtje ontvangen. Zouden jullie wellicht een kijkje kunnen nemen bij de inschrijvingen? Het lijkt me namelijk fantastisch apparatuur!

Groetjes
Elmke
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Elmke,

Ik ga dit voor je uitzoeken. Ik heb jouw e-mailadres doorgegeven aan de betreffende afdeling en zodra ik meer weet, hoor je van me!

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,
Dankjewel! Ik hoor graag van je!

Groetjes
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Elmke,

Even een update vanuit onze kant.

Ik heb helaas nog geen antwoord voor je want we zijn het nog aan het uitzoeken. Bedankt voor je geduld!

Groetjes,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Elmke,

Ik heb goed nieuws voor je 🙂
Jouw bestelling stond niet op de lijst, maar wij gaan het alsnog doorgeven aan de leverancier.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,
Dat is super!
Kan ik hem nog ergens bestellen 🙂?

Groetjes
Elmke
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Elme,

Ik heb je een mail met de kortingscode gestuurd. Alvast veel plezier van je SpeedComfort!

Groet,

Jeroen
Hoi!

Ik zie dat de inkoopactie loopt tot 19 november. Ook ik wil graag de speedcomfort aanschaffen. Zou ik ook een kortingscode kunnen ontvangen?

Groet,
Sarah

Reageer