Sticky News

Inkoopactie Spouwmuurisolatie t/m 31 maart 2019

• 7 januari 2019
  • 2 reacties
  • 774 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

Spouwmuurisolatie zorgt voor een besparing van gemiddeld 30% op je gasverbruik en is dus een must voor een duurzaam huis. HR IsoWool bestaat uit 80% gerecycled glas en er wordt geen gebruik gemaakt van chemische bindmiddelen.

De actie

Hoe werkt het?
  • Vul je gegevens in en reserveer de spouwmuurisolatie
  • Je ontvangt een bevestigingsmail van Qurrent
  • Na de afspraak ontvang je van Pluimers een offerte met de op dat moment geldende korting
  • Mocht de definitieve korting hoger uitvallen, wordt dit natuurlijk nog aangepast en verrekend

Heb je nog vragen?
Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie Spouwmuurisolatie pagina.

Je kunt ook contact opnemen met Pluimers:
  • Telefoonnummer: 0548-516225
  • E-mailadres: info@pluimers.nl

Andere inkoopacties

2 reacties

Ons huis is uit 1996 en voldoet aan de toen gebruikte standaard Rc = 2,5 m2K/W. Bij een vorige Qurrent inkoopactie had ik mij aangemeld voor spouwmuur isolatie maar werd verteld door Pluimers dat dit weinig zou toevoegen omdat ons huis al voldoende geisoleerd zou zijn.

Maar als na-isoleren niet aan te raden is vraag ik mij af hoe ik dan de warmteweerstand van onze muur kan verhogen, zonder er echt iets voor te monteren aan de binnen- of buitenkant? Want het verbruik verminderen door bijvoorbeeld te isoleren is de 1e stap in de Trias Energetica - en niet voor niets de 1e stap....

Heeft iemand in een gelijke situatie hier wat over te zeggen of het misschien toch laten na-isoleren? Ik hoor het graag!
Reputatie 5
Badge +13
Misschien weet @Prenger @JohnKemmer @FransvanWoerkom @G.F.Klaver of @hetbruineleven dit ? 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen