Sticky News

Inkoopactie ThermoSmart V3 t/m 31 maart 2019

• 7 januari 2019
  • 10 reacties
  • 506 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

Moeiteloos energie besparen met de ThermoSmart V3 slimme thermostaat. Met ThermoSmart staat je verwarming nooit onnodig aan. Daarnaast verwarmt hij het water voor de douche alleen wanneer je dat echt nodig hebt. ThermoSmart is zelflerend en weet zo precies wanneer je huis verwarmd moet worden. Via duidelijke rapportages zie je direct hoeveel gas je verbruikt voor bijvoorbeeld je verwarming en tapwater.

De actie

Hoe werkt het?
  • Klik op reserveren en vul je gegevens in
  • Je ontvangt een bevestigingsmail
  • Als de actieperiode voorbij is of als de maximale korting is bereikt ontvang je een e-mail met een link naar de bestelpagina
  • Na je bestelling heb je de ThermoSmart binnen 3 werkdagen in huis.

Heb je nog vragen?
Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie ThermoSmart V3 pagina.

Of neem contact op met ThermoSmart.
Alle veelgestelde vragen vind je op de pagina van ThermoSmart. Let op, om gebruik te maken van de Qurrent-korting moet je wel reserveren via deze inkoopactie.

Andere inkoopacties

10 reacties

Beste Qurrent-moderators en -leden,

Nadat ik bovenstaande informatie had gelezen ben ik naar de site van ThermoSmart gegaan. Hier las ik dat ik met de ThermoSmart geld kan besparen omdat je het tapwater niet constant hoeft te verwarmen. Hierbij claimen zij dat 76,8% van je gasverbruik opgaat aan tapwater en 17,5% aan verwarming, de rest is overig gebruik zoals door een gashaard.(zie https://www.thermosmart.nl/thermosmart/)

Het verbruik is helaas omgekeerd volgens een onderzoek van het CBS (tapwater is 80% van het gasverbruik en 20% verwarming) MilieuCentraal concludeert hetzelfde als het CBS. Hieronder de verwijzingen.
zie https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2018/14/energieverbruik-van-particuliere-huishoudens (over jaar 2016)
en
https://www.milieucentraal.nl/energie-besparen/snel-besparen/grip-op-je-energierekening/gemiddeld-energieverbruik/

Je gaat dus veel minder besparen dan ThermoSmart voordoet. En dan dus ook echt veel minder.
Is dit ook bij Qurrent bekend? Want je spiegelt je leden dus iets anders voor dan de werkelijkheid...
Beste Tim, bedankt voor je reactie! Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Nergens beweren wij dat 76,8% van je gasverbruik opgaat aan tapwater. De vertoonde grafiek is slechts een voorbeeld van een specifieke klant in een specifieke periode (in dit geval 1 van de medewerkers van ThermoSmart in het voorjaar). We zullen op de website aangeven dat dit slechts een voorbeeld grafiek is, zodat dit soort misverstanden voorkomen kunnen worden. Dank voor je oplettendheid!

Wat ThermoSmart zo uniek maakt is dat wij de het gasverbruik voor ieder huishouden afzonderlijk opsplitsen in koken, tapwater en verwarmen. Je kunt daardoor in detail zien, ook in kleine tijdsintervallen, hoeveel de verwarming van je huis je gekost heeft.
Voor deze unieke service, ThermoSmart is de enige thermostaat in de markt die dit kan!, lezen wij zowel de slimme meter uit als de verwarmingsketel. Wij claimen dan ook niet voor niets dat we slimste thermostaat zijn.

De besparing in je huis wordt gerealiseerd door een aantal slimme features in je ThermoSmart:
  • De verwarming staat nooit onnodig aan; hij staat uit als je niet thuis bent dankzij je ingestelde schema, de autopauze functionaliteit (geofencing), dan wel doordat je de verwarming zelf handmatig uitzet via je smart phone of tablet.
  • ThermoSmart is zelflerend. Hij meet en leert nauwkeurig hoeveel energie er nodig is om je huis op te warmen, en gebruikt daarna nooit meer energie dan strikt noodzakelijk is. Efficiënter verwarmen dankzij het zelfsmerend vermogen.
  • ThermoSmart stuurt de verwarmingsketel slim aan. Bij een Open Thermo ketel gebeurd dat door de ketel niet harder te laten branden dan strikt noodzakelijk is, bij een aan/uit gestuurde ketel bereiken we dat door de ketel een aantal malen per uur kort aan te zetten, waardoor de temperatuur niet onnodig schommelt rond de ingestelde waarde (die is niet alleen zuiniger, maar ook comfortabeler)
  • ThermoSmart kan de verwarming van tapwater mee laten lopen met je ingestelde schema. Dan staat het tapwater reservoir niet altijd onnodig aan.
In totaal kan dit tot wel 35% besparing opleveren. Dit is niet alleen onderzocht door diverse onderzoeken instituten, maar ook in de praktijk krijgen wij vaak terug dat men met de aanschaf van een ThermoSmart gemakkelijk 20-30% energie bespaart t.o.v. de oude thermostaat.

Hebben we hiermee je vragen beantwoord? Zo niet, laat het ons weten, want er is ons alles aan gelegen aan iedere Qurrent klant duidelijk te maken waarom wij zo trots zijn op ons product.
  • “Als de actieperiode voorbij is of als de maximale korting is bereikt ontvang je een e-mail met een link naar de bestelpagina”
Waar blijft die e-mail?
Reputatie 5
Badge +13
@NoortjeH De mail is vandaag verzonden, mocht je hem niet zien kan het zijn dat hij in je spam terecht is gekomen.
Reputatie 3
Badge +9
Heb je de e-mail met de link inmiddels ontvangen @NoortjeH?
is de thermoSmart ook geschikt voor mijn warmtepomp? (incl warmwater met zonneboiler?
Ik heb nog geen slimme meter (en wil deze ivm PV-panelen en de onzekerheid over terugleveren ook niet), is deze thermostaat dan nog wel in staat zijn werk goed te doen?
Reputatie 5
Badge +13
@ThermoSmart kunnen jullie misschien Suzelien en Michael helpen met hun vragen? :)

Groeten van Tanja
De websites thermosmart.nl en .com zijn offline. Ik zie dat het product ook nergens anders wordt verkocht.

Is dit toeval/tijdelijk of is er iets anders aan de hand?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JurriaanC.

Bedankt voor je bericht.

De website van ThermoSmart kampt momenteel inderdaad met een storing. We hebben inmiddels contact met hen opgenomen en er wordt gewerkt aan een oplossing.
Mijn excuus voor het ongemak.

Groeten,
Julian

Reageer