News

Inkoopactie Zonnepanelen t/m 1 juli 2018

Reputatie 5
Badge +13

Wij vinden het fantastisch als jij zelf stroom opwekt. Daarom krijg je van ons korting op je vaste leveringskosten. Je krijgt 1,037 eurocent per kWh (incl. BTW) opgewekte stroom per jaar, met een maximum van 3500 kWh (€36,26 incl. BTW). De korting geldt voor de totale eigen opwek.

Daarnaast hebben we met €0,10 per kWh (incl btw) een van de hoogste terugleververgoedingen van Nederland. Je ontvangt de vergoeding voor stroom die je niet zelf verbruikt, maar wel teruglevert aan het elektriciteitsnet.
Zonnepanelen op eigen dak is nog altijd de voordeligste manier van groene stroom opwekken. Daarnaast realiseer je daarmee een financieel rendement dat hoger ligt dan wanneer je je geld op de bank laat staan.

De actie

Hoe werkt het?
  • Klik op "reserveer nu" en vul je gegevens in
  • Begin juli, of eerder wanneer de maximale korting is bereikt, sturen we je gegevens door naar Sungevity
  • Sungevity neemt contact met je op om de mogelijkheden en je wensen te bespreken.
  • Je ontvangt een gratis en vrijblijvend adviesgesprek en een offerte voor jouw situatie.

Kijk voor meer informatie op de Inkoopactie Zonnepanelen pagina.

Andere inkoopacties

10 reacties

Badge +1
Met welke panelen en omvormer wordt dit adviesprijs berekend?
Vermogen, merk etc?
Het is echt onduidelijk en als het bijvoorbeeld met 270WP panelen en wat goedkope omvormer, dan is het nog best prijzig!

Een korte zoektocht op internet en voila:

Er is dus echt ruimte om dat collectieve inkoop goedkoper te maken!
Reputatie 5
Badge +14
Zou toch de concurrentie eens meer in de gaten houden, zoals Pure Energie met 12 eurocent per kWh ex. BTW, voordat je opteert met de hoogste terugleververgoeding.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Alex,

Dat is een goede vraag en dit ga ik voor je navragen.

@JohnKemmer
Het kan kloppen dat wij niet de hoogste terugleververgoeding hebben. Daarom geeft Tanja ook aan dat we één van de hoogste terugleververgoedingen van Nederland hebben. ;)

Groet,
Tessa
Badge +1
@tessa ik lees je volgende reactie met grote interesse.
Ik kan mijn bericht niet verwijderen.
Kan een moderator dit verwijderen?
Reputatie 4
Badge +12
" Je krijgt 1,037 eurocent per kWh (incl. BTW) opgewekte stroom per jaar, met een maximum van 3500 kWh (€36,26 incl. BTW). De korting geldt voor de totale eigen opwek. "

Ik blijf kwaad worden als ik dit lees. Je krijgt bij Qurrent 85% van 80% van 1,037 eurocent per kWh opgewekte stroom bij de jaarafrekening. Alleen op de website krijg je die 1,037 cent als je je aanmeldt.

Je krijgt die 1,037 cent ook niet voor de opwek van "gratis" gekregen windtegoeden. Ook niet als je dat windtegoed krijgt in plaats van de normale 50 euro korting bij verlenging.

Groet, Frans
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @AlexCailliau,

Ik heb het voor je nagevraagd.

Referentie systeem gaat uit van 270 Wp met een omnik omvormer.

Naast de goede eigenschappen van de systemen die we leveren gebruiken we Sungevity als partner. We hebben deze partner geselecteerd omdat ze de volgende toegevoegde waarde aan elk systeem bieden:

• 10 jaar garantie op je stroomproductie
  • 10 jaar garantie op de installatie
  • 10 jaar garantie op de panelen en de omvormer
  • 25 jaar garantie op het vermogen van de zonnepanelen (na 25 jaar nog minimaal 82,5% van de oorspronkelijke capaciteit)
  • Complete ontzorging: 25 jaar gratis monitoring op afstand door Sungevity
  • Volg ook zelf gratis online de opbrengst van je panelen
  • Zorgeloze all-in prijs inclusief installatie, kabels en omvormer: geen verrassingen achteraf
Groet,
Tessa
Badge +1
dag Tessa,

dank voor het navragen.
Ik zie dat ik het best goed had geraden. Zelfde omvormer en zelfde vermogen voor zonnepanelen.
wchter wat sungevity biedt aan garantie is geen uitzondering. Bijna alle installatiebedrijven bieden dezelfde garantie aan, soms zelf meer.
Mijn mening blijft: het is echt DUUR voor een inkoop actie!
het kan veel goedkoper!!
Reputatie 1
Badge +1
JohnKemmer schreef:

Zou toch de concurrentie eens meer in de gaten houden, zoals Pure Energie met 12 eurocent per kWh ex. BTW, voordat je opteert met de hoogste terugleververgoeding.

Pure Energie doet dat voor voor max 5.000 kWh en vereist een slimme meter. Qurrent niet.

Maar ik heb liever dat de vergoeding van Qurrent omhoog gaat ipv dat ze een voetbalclub sponsoren.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Dr Eco,

Het klopt inderdaad dat wij geen limiet hebben aan kWh voor de terugleververgoeding.

De sponsoring van Feyenoord heeft een duurzame gedachtegang. We moeten namelijk zo snel mogelijk stoppen met het gebruiken van fossiele energie uit kolen en gas en wij willen dit versnellen. Feyenoord is een club met veel exposure. We willen de enorme achterban van Feyenoord bewust maken dat groene stroom toegankelijk is voor iedereen. Door de verbinding met Feyenoord kunnen we heel veel mensen ons verhaal vertellen.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen