Beantwoord

Krijg ik mijn warmtepomp nog?

• 27 juli 2017
  • 10 reacties
  • 568 keer bekeken

Wij hebben ons vorig jaar ingeschreven voor de collectieve actie van de warmtepomp.Maar Qurrent had in februari, maart , april , mei , juni etc last van groei stuipen.Er is nog steeds geen contact opgenomen ,door Qurrent of welke tussenpersoon waar zij naar verwijzen om deze geweldige pomp te laten installeren .De actie is zelfs verlengd, maar na herhaalde contacten, gaat het nog steeds zo goed met qurrent dat ze geen tijd hebben om naar hun klanten te reageren. De vraag? Wanneer wordt mijn bestelde warmtepomp geleverd? Zijn er meer van deze ervaringen. Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Rob van Qurrent 17 oktober 2017, 10:20

Beste Nanne & Koos,
Techneco is druk bezig om het aantal gecertificeerde installateurs uit te breiden. Dat is niet eenvoudig omdat de bouw weer aantrekt en er ook nog steeds cv-ketels worden geïnstalleerd.

De actie van januari is afgesloten maar in januari 2018 starten we en een nieuwe ELGA actie. We hebben geleerd van onze eerste actie en voor de volgende actie gaan Techneco en de aangesloten installateurs werken met een software pakket zodat we precies kunnen zien of er contact met onze klanten is opgenomen en wat de status is.

In januari ontvang je een email voor de nieuwe ELGA inkoopactie zodat je kunt meedoen.
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Koos,

Welkom op de Community en bedankt voor je bericht!
Er is zojuist weer meteen contact opgenomen met Techneco.
Zij moeten jou benaderen, heel vervelend dat dit tot op heden nog steeds niet is gebeurd.
We blijven er achteraan gaan!

Groetjes, Vita
Is het nog, @Koos? Heb je al een warmtepomp in je huis staan? :)

Groeten,

Natalia
Hallo Koos

Zelfde ervaring. Januari bevestiging, Qurrent 2 x herinnerd aan dit gegeven, Techneco zal aangespoord worden, en verder niks gehoord. Slechte beurt. Geen capabele partner uitgezocht blijkbaar? Subsidiepot zal al wel leeg zijn..
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Nanne!
Dat is natuurlijk vervelend.

Ik heb dit verzoek bij mijn collega neergelegd.
Je ontvangt binnen een week een terugkoppeling van ons.

Groeten van Giulia
Ik heb uit de vorige actie nog steeds niet een warmtepomp.
Wrang dat je nu ziet dat er nieuwe acties zijn.
Wij zitten in de regio Zwolle, daar blijken geen Installateurs te zitten met contracten met Qurrent en Technico.
De dichtstbijzijnde zit in Haaksbergen bij Enschede.
Voor niemand lucratief om dat een warmtepomp vandaan te halen.
Wat heb je nu aan zulke leveranciers.

Koos
Hallo Koos

Ook wij wonen regio Zwolle.
Benieuwd wat Qurrent hiervan zegt.

Nanne
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Koos, jij hebt ook nog geen terugkoppeling van Techneco ontvangen?
Wij hebben hierover op 28 juli nog contact opgenomen met Techneco.

Wel apart dat jij en Nanne allebei in regio Zwolle wonen en dus beiden geen terugkoppeling hebben ontvangen van Techneco.
Dit zou namelijk niet moeten uitmaken.

Ik ga dit met de afdeling bespreken, jullie horen volgende week van ons.

Excuses voor het ongemak Nanne en Koos.

Groeten van Giulia
Badge +5
Beste Nanne & Koos,
Techneco is druk bezig om het aantal gecertificeerde installateurs uit te breiden. Dat is niet eenvoudig omdat de bouw weer aantrekt en er ook nog steeds cv-ketels worden geïnstalleerd.

De actie van januari is afgesloten maar in januari 2018 starten we en een nieuwe ELGA actie. We hebben geleerd van onze eerste actie en voor de volgende actie gaan Techneco en de aangesloten installateurs werken met een software pakket zodat we precies kunnen zien of er contact met onze klanten is opgenomen en wat de status is.

In januari ontvang je een email voor de nieuwe ELGA inkoopactie zodat je kunt meedoen.
Hallo Koos
Ik heb ook nog geen warmtepomp. Ik heb me voor 31 januari 2017 al opgegeven. Heb diverse keren gebeld met Qurrent, met Techneco en met een installateur. Maar een warmtepomp is er nog steeds niet. De subsidie is in de loop van het jaar verlaagd van 2300 naar 1800 euro. Ik heb daarom besloten maar af te haken. Ik had op zijn minst een telefoontje of mailtje verwacht van Qurrent of Techneco of de zaak goed was afgehandeld. Ik was aanvankelijk enthousiast over dit soort initiatieven van Qurrent. Door die gebrekkige afhandeling is mijn vertrouwen in dit soort acties behoorlijk afgenomen.
Groet
Drewes
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Drewes,

Bedankt voor je bericht.

Van de afgelopen warmtepompactie hebben wij een hoop geleerd. Het reserveringsproces is daarom bij deze komende inkoopacties aangepast.
Je kan nog steeds een vrijblijvende reservering plaatsen door de klikken op de reserveer-knop. Jij maakt hierna zelf de afspraak met de installateur voor de offerte. Op deze manier hopen we dat iedereen met een warmtepompwens

Zoals Rob hierboven al aangeeft, komt er een nieuwe ELGA actie in januari 2018. Wil je van het gas af? Dan kun je je aanmelden voor de inkoopactie van de Loria Warmtepomp.

Ik hoop dat we toch je vertrouwen in de inkoopacties weer kunnen herstellen!

Groet, Nina

PS> Omdat we de aller-, aller-, aller-, allergroenste zijn geworden, hebben we nog 4 extra inkoopacties voor jullie klaargezet.

Reageer