Beantwoord

Krijg ik nog een speciaal VEH verlengaanbod?

• 5 november 2017
  • 10 reacties
  • 462 keer bekeken

ik ben klant via eigen huis collectieve inkoopactie. kan ik mijn contract verlengen voor hetzelfde maandbedrag? of kan ik meedoen met de nieuwe actie deze week?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 8 november 2017, 09:02

Hoi H.DKappelhoff,

Welkom op de Community!

Je krijgt in de komende week als Vereniging Eigen Huis klant, een mooi aanbod toegestuurd per e-mail.
Hierin wordt opnieuw het historisch verbruik van de afgelopen 5 jaar aangehouden, gebaseerd op de tarieven uit het aanbod.

Zodra je het aanbod hebt ontvangen, kunnen we samen kijken voor een passend termijnbedrag.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi H.DKappelhoff,

Welkom op de Community!

Je krijgt in de komende week als Vereniging Eigen Huis klant, een mooi aanbod toegestuurd per e-mail.
Hierin wordt opnieuw het historisch verbruik van de afgelopen 5 jaar aangehouden, gebaseerd op de tarieven uit het aanbod.

Zodra je het aanbod hebt ontvangen, kunnen we samen kijken voor een passend termijnbedrag.

Groeten van Giulia
De winnaar van de veiling van VEH is nu goedkoper dan het bod van Qurrent.
Dat wordt dus weer overstappen 🤔
Reputatie 3
Badge +8
Hallo I.Mark-vanBoeckel,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je toch weer gaat overstappen.

In dit topic bespreken we waarom het niet duurzaam is om jaarlijks over te stappen:
Overstappen of blijven?

Qurrent blijft energie leveren tegen inkoopprijs. Bij een energieveiling zoals bij Vereniging Eigen Huis duik je onder de inkoopprijs. We zorgen voor 100% groene stroom en ook zorgen we voor 100% CO2-gecompenseerd gas.
Ik hoop natuurlijk dat onze groene missie, onze inkooptarieven en het verlengaanbod ervoor zorgen dat jij en vele andere nog wel bij Qurrent willen blijven. Indien je nu toch wil overstappen, dan ben je natuurlijk in de toekomst ook meer dan welkom om weer terug te komen. Onze groene missie blijft en we blijven ervoor knokken om Nederland te verduurzamen.

Groetjes, Nina
Als ik mijn nieuwe energie tarieven bekijk voorzie ik een extreme verhoging tov 2017. Is dit juist?

Qurrent 2017/8 Oude prijs Nw prijs

T1 Dal € 0,1509 € 0,1877
T2 Normaal € 0,1675 € 0,1998 Totaal 17.2%

Gas € 0,5623 € 0,5916 4.5%
Reputatie 5
Badge +14
Dit zijn de belastingtarieven voor 2018. De stijging voor de verwachte producten elektriciteit en aardgas zijn mij niet bekend. Maar a.m.a. is het weer een forse stijging op de energiebelasting toch mogen we blij zijn dat i.i.g de heffingskorting voor 2018 niet verlaagd wordt.

Reputatie 3
Badge +8
Hallo @FSn en @JohnKemmer,

Ik heb jullie berichten verplaatst naar dit topic.
Bedankt voor de verduidelijking, John! Het klopt dat de energiebelasting en opslag duurzame energie ieder jaar weer worden aangepast, en dit stijgt ieder jaar.

Een ander verschil is dat jij vorig jaar via de energieveiling van Vereniging Eigen Huis bent binnengekomen. Hier was er sprake van lagere inkooptarieven.

De tarieven van Qurrent zijn terug te vinden op www.qurrent.nl/energietarieven.

Groetjes, Nina
Bedankt voor de uitleg maar het is jammer dat ik als klant maar éénmalig wordt beloont met aantrekkelijke netto energieprijzen. Belasting volledig buiten beschouwing gehouden. Het nieuwe aanbod is daarom dan ook geen reden voor mij te blijven omdat deze niet aantrekkelijk genoeg is. Zie eerder bericht met de netto verhogingen.

Groet, Frank
Badge +4
Ik heb van jullie een aanbod gehad maar die vindt ik te hoog tegen over anderen zit op jaarbasis bijna 200 euro verschil tussen. Vindt ik nog al veel voor ons dat is een hele maand boodschappen
heeft u nog een ander aanbod? dan kan u mij bellen.

zijn er mensen die ook gaan of zijn overgestapt van Qurrent naar een ander?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Frank,

Dat vind ik jammer om te horen. Hopelijk zien we je op een ander moment weer terug!

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @John.v,

De beste wensen voor 2018! Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.
Je hebt een contract via de energieveiling van Vereniging Eigen Huis.
Voor meer achtergrond over de tarieven verwijs ik je graag door naar ook de volgende topics:
Waarom heeft mijn verlengaanbod hogere tarieven?

Ons verlengaanbod is gebaseerd op de huidige inkooptarieven van energie. Je krijgt ook een verlengaanbod toegestuurd met een andere looptijd.

Hopelijk is dit naar wens!

Groetjes, Nina

Reageer