Beantwoord

Moet je lid van Qurrent zijn om mee te doen met de Elga inkoopactie?

• 23 januari 2017
  • 2 reacties
  • 479 keer bekeken

hallo ik heb wel interesse in de warmtepomp mijn vraag is of je dan lid van Qurrent moet zijn om er voor in aanmerking te komen hoop iets van u te horen alvast bedankt gr leo berndsen
icon

Beste antwoord door Michelle van Qurrent 27 januari 2017, 10:24

Beste Leo,

vooruit, ik zal als medewerker uitsluitsel geven 😃 Je hoeft momenteel nog geen lid van Qurrent te zijn om mee te doen met de inkoopacties. Wij willen namelijk iedereen in Nederland helpen om duurzamer te worden.

Echter willen we later dit jaar specifiek onze Qurrent-leden in het zonnetje zetten en dus speciale acties gaan organiseren. In dat geval kan je alleen als lid van Qurrent meedoen met een inkoopactie. Er staan er nog veel op de planning, want we willen in 2017 ongeveer twintig inkoopacties realiseren. Als lid geniet je ook van speciale kortingen in onze Energiewinkel, zoals bijvoorbeeld radiatorfolie of een powerbank op zonne-energie. En last but not least: je ontvangst de groenste energie van Nederland!

Ik zou dus zeggen, geniet van de huidige inkoopacties en allicht de Elga 😃

Groetjes,

Michelle
Bekijk origineel

2 reacties

Ik kan hier geen duidelijke informatie over vinden.

Ik zie wel bij andere acties staan hoeveel leden er inmiddels hebben gereserveerd wat lijkt te suggereren dat je alleen als lid kunt reserveren:

Ik kan echter geen uitsluitsel geven omdat ik geen medewerker van Qurrent ben.
Beste Leo,

vooruit, ik zal als medewerker uitsluitsel geven 😃 Je hoeft momenteel nog geen lid van Qurrent te zijn om mee te doen met de inkoopacties. Wij willen namelijk iedereen in Nederland helpen om duurzamer te worden.

Echter willen we later dit jaar specifiek onze Qurrent-leden in het zonnetje zetten en dus speciale acties gaan organiseren. In dat geval kan je alleen als lid van Qurrent meedoen met een inkoopactie. Er staan er nog veel op de planning, want we willen in 2017 ongeveer twintig inkoopacties realiseren. Als lid geniet je ook van speciale kortingen in onze Energiewinkel, zoals bijvoorbeeld radiatorfolie of een powerbank op zonne-energie. En last but not least: je ontvangst de groenste energie van Nederland!

Ik zou dus zeggen, geniet van de huidige inkoopacties en allicht de Elga 😃

Groetjes,

Michelle

Reageer