Vraag

Radiatorfolie van Ecosavers Qurrent's energiewinkel

• 16 januari 2019
  • 5 reacties
  • 302 keer bekeken

Ik zie een mooie aanbieding voor radiatorfolie. Ik heb op meerdere sites gelezen dat dit echt goed werkt om energie te besparen en ga dit zelf ook doen. Ik zie dat Qurrent deze aanbied met 10% korting.

Qurrent prijs: € 16,15 (inclusief korting voor een pakket van 50cm x 500cm met 10m magneettape)
Tonzon prijs: € 17,14 (pakker van 50cm x 750m, met 15m magneettape)
https://shop.tonzon.nl/webshop/tonzonfolies?cat=15&_ga=2.105115462.434754751.1547667172-1571866434.1547667172

Dit is dus goedkoper en daarbij kan je ook folies kopen die 40 of 60cm .
Veel succes met het isoleren.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Tim,

Goed dat je hier mee bezig bent!
Er zijn verschillende merken voor deze folie in verschillende prijsklassen.
Wij hebben er voor gekozen om deze aan te bieden!

Groet, Joost
Hoi Joost,
Wat zijn de afwegingen van Qurrent om deze folie van ecosavers aan te bieden t.o.v. van die van tonzon of een ander merk?
Ik ben wel benieuwd naar de specificaties en afwegingen voordat ik de folie ga bestellen.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @TimDiemel.

Bedankt voor je reactie.

Wij hebben gekozen om de radiatorfolie van Ecosavers aan te bieden omdat deze radiatorfolie volgens ons de beste prijs biedt voor de geleverde kwaliteit.

Groeten,
Julian
Hoi @TimDiemel.

Bedankt voor je reactie.

Wij hebben gekozen om de radiatorfolie van Ecosavers aan te bieden omdat deze radiatorfolie volgens ons de beste prijs biedt voor de geleverde kwaliteit.

Groeten,
Julian

Wat is het verschil dan?
Want voor mij is radiatorfolie gewoon radiatorfolie.
Jullie weten er vast meer van. Ik ben benieuwd naar jullie reactie dan kan ik vast een betere keuze maken omdat ik meer informatie heb.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Tim,

Dankjewel voor je reactie.
Je hebt gelijk dat er bij radiatorfolie minder verschil zit tussen merken dan bij sommige andere producten.
Wij hebben gekozen voor Ecosavers omdat dit een erkend merk is als het gaat om energiebesparende producten.
Een goed merk heeft gegarandeerde kwaliteit 🙂.

Groet, Joost

Reageer