Beantwoord

Voor welke soorten spouwmuurisolatie geldt de inkoopactie?

• 26 april 2017
  • 3 reacties
  • 241 keer bekeken

Badge
Het is mij niet duidelijk voor welke soorten spouwmuurisolatie de inkoopactie geldt. Bij de uitleg op https://www.qurrent.nl/inkoopactie/32/inkoopactie-spouwmuurisolatie/ heeft men het over HR IsoWool, maar de inkoopactie lijkt hier niet toe beperkt.
Ik vraag dit omdat in mijn huis van 1979 al enige muurisolatie aanwezig is, dit is echter erg dun. Hierdoor is na-isolatie met PUR schuim de enige mogelijkheid, echter dit is een stuk duurder dan de bedragen die bij de inkoopactie worden genoemd.
Het zou daarom fijn zijn als de kortingspercentages van de inkoopactie ook gelden voor na-isolatie met PUR schuim.
Weet iemand hoe dit zit? Ik heb geen voorwaarden voor deze inkoopactie kunnen vinden...
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 28 april 2017, 09:13

Hoi Peter,

De inkoopactie is alleen voor HR IsoWool. Als je wil weten of er andere insloatie mogelijkheden zijn bij Pluimers kan je het beste met hun contact opnemen .

Telefoonnummer: 0548-516225
E-mailadres: info@pluimers.nl

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Peter,

De inkoopactie is alleen voor HR IsoWool. Als je wil weten of er andere insloatie mogelijkheden zijn bij Pluimers kan je het beste met hun contact opnemen .

Telefoonnummer: 0548-516225
E-mailadres: info@pluimers.nl

Groetjes, Tanja
Badge
Hoi Tanja,
Bedankt voor je reactie. Erg jammer dat de inkoopactie alleen voor HR IsoWool geldt!
De andere isolatie mogelijkheden bij Pluimers zijn helaas niet interesant voor mij zonder de korting van de inkoopactie omdat de terugverdientijd dan ongeveer 20 jaar is.
Misschien een keer een inkoopactie voor alle muurisolatie producten organiseren?
Groeten, Peter.
Reputatie 5
Badge +13
Ik heb je inkoopactie-tip doorgegeven Peter! :)

Groetjes, Tanja

Reageer