Waarom sturen jullie mij een verlengaanbod op als ik dit in november van 2018 al heb geaccepteerd?

• 16 februari 2019
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Badge +2
Ik kreeg vandaag een verlengsvoorstel terwijl ik al reeds in november mijn contract voor een jaar verlengd heb

kijk dat nu eens goed na.
dat kan toch niet waar zijn dat dat allemaal langs elkaar doorwerkt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JanMeijers.

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het zojuist nagekeken maar wij hebben sinds 9 oktober 2018 geen verlengaanbod meer naar je mailadres verstuurd.
Dit betreft inderdaad de verlenging waar je in november van 2018 al akkoord voor hebt gegeven.

Het verlengaanbod dat je recentelijk van ons zegt te hebben ontvangen lijkt dus niet van ons afkomstig te zijn. Je kan deze altijd naar ons doorsturen (vraag@qurrent.nl) en dan kijken wij het verstuurde aanbod voor je na.

Groeten,
Julian
Badge +2
Dan hebben jullie het niet goed op orde.
want zelfs in Mijn Energie van jullie staat nog steeds de mededeling voor een verlengsaanbod.
kijk dat dan maar eens na.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @JanMeijers,

Door een fout is het verlengaanbod open blijven staan inderdaad. Dat komt omdat we niet via het reguliere proces het aanbod hebben aangemeld.
Je kunt het aanbod dat in Mijn Energie staat negeren, dat is het aanbod dat je in eerste instantie had gekregen. Dit aanbod sluit over 10 dagen, dus waarschijnlijk was dit de laatste herinnering.
Je verlenging staat goed in ons systeem, dus je hebt gewoon een contract staan tot 1-1-2020.

Excuus voor de verwarring!

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen