Vraag

Waarom wijkt het termijnbedrag in mijn contractbevestiging af van het termijnbedrag dat ik met de verkoper heb afgesproken?

• 3 november 2018
  • 3 reacties
  • 214 keer bekeken

Mijn vraag is dat ik door vermoedelijk colsenter ben overgestapt.
Nu blijkt dat de afspraken over de levering van 85 euro, nu op de bevestiging is het bedrag 120 euro.
Van waar dat verschil??

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Hans van Wijk.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Het termijnbedrag in je contractbevestiging is gebaseerd op het standaard jaarverbruik (SJV) van je woning. Dit is het gemiddelde energieverbruik op jouw aansluitadres van de afgelopen 3 tot 5 jaar.
Als je nog niet zo lang woont op dit adres, kan dit gebaseerd zijn op een SJV dat niet bij jouw woonsituatie hoort. In dit geval passen we het termijnbedrag graag voor je aan.

Ik kan je nog niet vinden in ons klantenbestand met de huidige beschikbare gegevens. Zou je misschien je postcode en huisnummer door kunnen sturen in een privébericht? Dan help ik je graag verder.

Groeten,
Julian
We zijn nog niet officieel aangesloten, maar wel rond nu. Alleen we zijn gebeld door de bel boois en de verschillen met het contract zijn gewoon te groot. Deze mensen willen verkopen, en worden boos, of denken je in hun zak te hebben op het moment dat je boos word door de onduidelijkheden.
Inmiddels is het wel duidelijk.
We wonen er ook niet kort we wonen er bijna 44 jaar.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Hans,

Dankjewel voor je bericht.
Vervelend dat je deze ervaring hebt bij je aanmelding.

Helaas kan ik je gegevens niet vinden, omdat je een ander e-mailadres hebt gebruikt dan bij je contract. Zou je in een privébericht je klantnummer of postcode en huisnummer kunnen sturen? Dan kunnen we even met je meekijken.

Als je denkt dat we je verbruik te hoog hebben ingeschat kunnen we eventueel in overleg je termijnbedrag aanpassen.

We horen graag van je!

Groet, Joost

Reageer