Beantwoord

Wanneer maakt Techneco een afspraak?

• 1 februari 2017
  • 8 reacties
  • 542 keer bekeken

Hi,
Wanneer kan ik een antwoord van Techneco verwachten. Ik zou graag spoedig al een ELGA geinstalleerd willen hebben. Kan ik zelf Techneco bellen voor een afspraak?

Jonnie
icon

Beste antwoord door Michelle van Qurrent 3 februari 2017, 10:06

Beste Huub,

je kan inderdaad het beste contact opnemen met Techneco zelf via het telefoonnummer +31 15219 1000 of het e-mailadres n.vanalphen@techneco.nl. Techneco regelt namelijk alles voor je met de installateur en weet dus ook veel beter hoe lang het ongeveer zal duren (en of je aanvraag versneld kan worden).
Zou je willen laten weten of het allemaal is gelukt? :D

Groetjes,

Michelle
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Andrea,

Nadat je je hebt aangemeld voor de warmtepomp op onze website www.qurrent.nl/inkoopactie-warmtepomp ontvang je een vragenlijst.

Deze vragenlijst is nodig om een goede offerte te maken. Je kunt er ook voor kiezen om de vragenlijst later in te vullen.

Na de ontvangst van de vragenlijst, ontvang je een bevestigingsmail.

De Techneco installateur neemt contact op om een afspraak in te plannen.

Tijdens de afspraak ontvang je een vrijblijvend, kosteloos advies op maat op basis van een huisbezoek.

Als je akkoord bent, wordt de installatie en service uitgevoerd.

Na de installatie ontvang je de factuur van je installateur.

Groetjes, Tanja
Wat het probleem is, is dat we geen antwoord krijgen op de vraag binnen welke termijn een techneco installateur contact opneemt nadat je de vragenlijst hebt ingevuld. Gaan ze nu bellen nu de actie is afgelopen of had er al eerder gebeld moeten / kunnen worden. Met wie kan ik contact opnemen als er deze week niet gebeld is?

Groetjes Huub
Beste Huub,

je kan inderdaad het beste contact opnemen met Techneco zelf via het telefoonnummer +31 15219 1000 of het e-mailadres n.vanalphen@techneco.nl. Techneco regelt namelijk alles voor je met de installateur en weet dus ook veel beter hoe lang het ongeveer zal duren (en of je aanvraag versneld kan worden).

Groetjes,

Michelle
Ik had me aangemeld en een bevestiging gekregen. Ik heb geen vragenlijst ontvangen via de email of iets dergelijks en er is ook nog geen contact opgenomen met mij, helaas.
Hi Vince,

zou je mij in een privébricht je postcode en e-mailadres willen sturen? Dan zorg ik dat er met jou contact zal worden opgenomen.

Groetjes,

Michelle
Beste Huub,

Groetjes,

Michelle
Hoi Michelle, het is allemaal top geregeld. Techneco heeft installateur ingeschakeld die gelijk contact heeft opgenomen. Ze zijn gisteren geweest en hebben gelijk offerte uitgebracht. Helemaal volgens de richtlijnen zoals ze op jullie site stonden, volgens mij hadden ze alleen de uiteindelijke korting helemaal helder en zat er 2 of 3 tientjes verschil in. Ik ga er van uit dat dit in de uiteindelijke offerte recht zal worden getrokken.
Dank voor je advies
Dat is super om te horen, Huub! Graag gedaan. Mocht dat met die tientjes toch niet recht worden getrokken, dan raad ik aan om even contact op te nemen met Techneco. Zij hebben met de installateur afspraken gemaakt over de offertes.

Uiteraard heel veel plezier alvast met de Elga!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen