Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!
Sticky

Wij verbeteren de jaarnota: denk met ons mee!

Q-moderator

18 replies

Auteur
  • 25 april 2017
Onze Qollega Frits is op dit moment druk bezig het met het verbeteren van je jaarnota. Wij geloven in een simpel & begrijpelijk overzicht, zonder kleine lettertjes of 10 cijfers achter de komma. Om dit te realiseren, hebben wij jouw hulp hard nodig!

Op woensdag 3 mei van 14:30 tot 17:00 nodigen wij je uit in Amsterdam om ons te vertellen hoe jouw gewenste jaarnota eruit komt te zien. Wil jij ook een bijdrage leveren aan transparante nota’s & lust jij wel een pizza? Meld je dan hieronder aan. Je krijgt er namelijk ook een leuk cadeautje bij ;-)

2 reacties

Q-expert

10 replies

• 25 april 2017
Stap 1: zorg ervoor dat je de jaarnota überhaupt kunt bekijken. Ik heb twee weken geleden al gemeld - zowel hier op het forum als per email - dat er twee nota's voor mij klaar staan maar dat ik die in mijn financieel overzicht niet kan bekijken. Als ik op de nota klik in het overzicht krijg ik een lege pagina.

Geen enkele reactie van jullie , niet hier en niet per email.

Meedenken over een jaarnota die je toch nooit te zien krijgt lijkt mij een zinloze bezigheid.
Q-moderator

897 replies

• 26 april 2017
Hoi G.J.vanDrie, ik heb zojuist in je andere topic een reactie gegeven. Groetjes, Tanja

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: